دسته‌بندی نشده

بهترین مکان برای دیجیتال ساینیج در سینما

دیجیتال ساینیج

مطالعه ها  نشان می دهد که تا سال 2030، بازار دیجیتال ساینیج به 44.84 میلیارد دلار خواهد رسید. بنابراین، اگر در صنعت سینما هستید، زمان آن فرا رسیده است که به گروه کسب‌وکارهایی بپیوندید که در دیجیتال ساینیج سرمایه‌گذاری می‌کنند. دیجیتال ساینیج به اطلاع عوامل فیلم در مورد داستان فیلم و سایر جزئیات ضروری کمک می کند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند بلیط بخرند یا نه. جدای از آن، تابلوهای سینما به تازه واردها کمک می کند راه خود را در سالن ها پیدا کنند و محتوای تبلیغاتی را ارائه می دهند.

علایم دیجیتال علاوه بر اینکه پیاده سازی آسانی دارد، در نهایت می تواند به شما کمک کند تا فروش را به حداکثر برسانید. با این حال، برای به حداکثر رساندن این مزایای نمایشگرهای دیجیتال، باید آنها را در مکان های استراتژیک قرار دهید. در اینجا پنج مکان برتر برای نصب تابلوهای سینما وجود دارد.
1. ورودی
دیجیتال ساینیج در سینما
یکی از مزایای استفاده از تابلوهای خیمه شب بازی راهیابی کارآمد برای مهمانان شماست. زمانی که ازدحام زیاد، راهیابی ناکافی و صف های طولانی برای درخواست کمک وجود دارد، تلاش برای یافتن حمام یا سالن های فیلم برای مهمانان ممکن است دشوار باشد.

خوشبختانه، تابلوهای سینما این مشکل را حل می‌کنند و باعث می‌شوند تا بازدیدکنندگان را به‌موقع به فیلم‌هایشان و مکان‌های دیگر به طور موثر هدایت کنند. دیجیتال ساینیج همچنین متصدیان سینما را از روال هدایت افراد در جهت درست رها می کند. اطمینان حاصل کنید که تابلوهای شما دستورالعمل‌های جامعی را در مورد مکان یافتن نزدیک‌ترین حمام، سالن، اتاق‌های خانواده، و صندلی‌های فیلم که نیاز به رزرو دارند ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، در ورودی سالن سینمای هالیوود خود، می توانید از تابلوهای دیجیتال برای کسب درآمد استفاده کنید. هزاران مشتری در راه دیدن یک فیلم از درهای تئاتر شما عبور می کنند. این به این معنی است که به احتمال زیاد اکثر این متصدیان کسب و کار دارند. بنابراین، سرمایه گذاری در فضای تبلیغاتی به آنها فروش آسانی می دهد که به معنای پول بیشتر برای شماست.

2. امتیازات
صفحه منوی دیجیتال در یک غرفه امتیاز
در گذشته، منوهای دیجیتال برای خدمات فست فود محبوب بودند، زیرا کسب و کارها شاهد افزایش تعداد فروش بودند. علاوه بر این، این صفحه نمایش ها به راحتی در زمان واقعی به روز می شدند. این یک ارتقاء قابل توجه از منوهای کاغذی سنتی بود که تولید منظم آنها پرهزینه و وقت گیر بود.

همین مزایا در مورد منوهای دیجیتال غرفه امتیاز در اتاق های تئاتر صدق می کند. هنگام نصب تابلوهای دیجیتال استند امتیاز، خوب است که آنها را با دکوراسیون سینمای خانگی خود مطابقت دهید. هنگامی که تابلوهای منوی دیجیتال را برای غرفه امتیازی خود نصب می کنید، سالن نمایش شما اقلام غذا و نوشیدنی شما را به شکلی پویاتر و جذاب تر به نمایش می گذارد.

به عنوان مثال، می توانید تابلوهای پاپ کورن یا تابلوهای حلبی را که نوشیدنی های مختلف را نشان می دهد، نمایش دهید. این نشانه های چشم نواز به دلیل صفحه نمایش های با وضوح بالا و فیلم و عناصر حرکتی، مخاطب شما را جذب می کند. علاوه بر این، این تابلوهای led می توانند تبلیغات با زمان محدود یا پیشنهادات منوی ویژه را به نمایش بگذارند که تعداد فروش غرفه امتیاز شما را بالاتر می برد.

 

3. کیوسک صفحه لمسی
تابلوهای اتاق فیلم برای سالن های درایو به طور قابل توجهی ترافیک کسب و کار کوچک شما را افزایش می دهد و فروش بلیط را افزایش می دهد. دیجیتال ساینیج بهتر از علائم استاتیک چشم ها را جذب می کند. در واقع، طبق گزارش رسانه دیجیتال اکلیپس، 29.5 درصد از مشتریان با دیدن منوهای دیجیتال خرید می کنند. بنابراین، اگر شبکه‌ای از صفحه‌نمایش‌های دیجیتال زیبا در جلوی سینمای خود داشته باشید که تمام فیلم‌ها و محصولات را برای پرداخت نشان می‌دهد، احتمالاً فروش بالایی خواهید داشت.

با آن، تابلوهای خیمه شب بازی راه های منحصر به فرد و قانع کننده ای را برای تعامل با مشتریان ارائه می دهند. یکی از این راه‌ها این است که به مشتریان اجازه دهید بلیت‌های سینما را از کیوسک سلف سرویس بخرند. این هم برای متصدیان فیلم و هم برای کارمندان شما راحت است. این کار خادمان فیلم را تسکین می دهد زیرا آنها مجبور نیستند در صف های طولانی منتظر بمانند. همچنین، به کارمندان شما اجازه می دهد تا روی سایر وظایف فوری تمرکز کنند.

کیوسک های صفحه لمسی محدود به اجازه دادن به مشتریان شما برای خرید بلیط نیستند. این باید با ارائه فرصتی به مهمانداران فیلم شما برای ثبت نام در برنامه های جایزه از طریق نمایشگرهای خیمه شب بازی تعاملی تئاتر، فراتر رود. این یک راه نوآورانه برای تشویق تماشاگران تکراری به سینمای قدیمی شما است. علاوه بر این، داده‌هایی که می‌توان با استقرار کیوسک‌های صفحه لمسی ارائه کرد، بی‌پایان است. این می تواند به شما نشان دهد که چه ژانر فیلم یا تنقلاتی توسط تماشاگران فیلم ترجیح داده می شود و چگونه می توانید فروش را افزایش دهید.

4. راهرو تئاتر
تابلوهای پوستر دیجیتال
اطلاع رسانی به مشتریان در اتاق های رسانه فیلم ضروری است زیرا اطلاعات و انتخاب های مختلفی وجود دارد. در نتیجه، مطمئن شوید که تابلوهایی را انتخاب می کنید که دکوراسیون اتاق فیلم و دکوراسیون دیوار شما را تحسین می کند. استفاده از نمایشگرهای تعاملی در راهروی تئاتر به مشتریان شما این امکان را می دهد که فیلم های باکس آفیس موجود را با جزئیات مطالعه کنند. در واقع، استفاده از پوسترهای تعاملی فیلم، همانطور که کوکاکولا در تبلیغات خود انجام می دهد، روشی هوشمندانه برای جذب مشتریان است.

هنگام طراحی تابلوهای نقاشی دیواری و شخصی سازی شده سینمای خانگی، مطمئن شوید که یک نمای کلی طرح ارائه می دهید. اطلاعات اضافی که ممکن است به مشتریان علاقه مند باشد شامل مدت زمان و قیمت نوار فیلم است. به یاد داشته باشید، یک تجربه مشتری دلپذیر، مردم را متقاعد می کند که تئاتر شما را به دیگران انتخاب کنند. محتوای تابلوهای شما به مشتریان کمک می‌کند تصمیم بگیرند که بیشتر از یک فیلم تماشا کنند یا خیر. اگر به دنبال ایده‌های تابلوسازی در شب فیلم هستید، انواع تابلوهای برجسته سینمای خانگی را در یک کارخانه تابلوسازی سرگرم کننده در نظر بگیرید.

علاوه بر این، می‌توانید از تابلوهای غار انسان در راهروهای خود برای تبلیغ بهترین فروش‌ها، ساعات شاد و ترکیب‌های بلیت استفاده کنید. تمام محتوای تبلیغاتی را ارسال کنید که مشتریان را به خرید بلیط بیشتر ترغیب کند. علاوه بر این، می توانید رویدادهای ویژه خود را با بلیط تقویت کنید. به عنوان مثال، می توانید بلیط های گروهی و بسته های بلیط نامحدود را ارائه دهید. یک تابلو نئون می تواند جایگزین تعداد بی نهایت ایستا شود. قابل توجه ترین مزیت نسبت به تابلوهای سنتی، مزیت دوچرخه سواری از طریق تصاویر تمام صفحه است.

قرار دادن تابلوی سالن سینما در سرتاسر راهروی فیلم و اتاق بازی به ترویج برنامه های وفاداری کمک می کند. این امر مشتریان را ترغیب می کند تا در آنها شرکت کنند. برنامه‌های وفاداری مزایای زیادی را ارائه می‌کنند، مانند کسب امتیاز که شرکت‌کنندگان می‌توانند برای جوایز از آنها استفاده کنند. همچنین، شرکت‌کنندگان می‌توانند امتیاز تخفیف در فروشگاه‌های لباس، رستوران‌ها و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های فیلم را دریافت کنند.

5. علائم در فضای باز
تابلوهای دیجیتال بیرون
در مقایسه با پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین و فیس‌بوک که کمتر از 45 درصد را جذب می‌کنند، کسب‌وکارها از ساینیج‌های ویدیویی برای جذب مخاطبان بیشتر به آنچه ارائه می‌کنند استفاده می‌کنند. یکی دیگر از مکان های ایده آل برای تابلوهای یکپارچهسازی با سیستمعامل شما خارج از سالن سینما است. در نتیجه، می‌توانید فیلم‌های جدید و آینده را تبلیغ کنید تا رهگذران را به تماشای تماشای داخل سالن سینما ترغیب کنید. در گذشته سینماها با استفاده از پوسترهای فیلم در خارج از ورودی سینما و در سرتاسر سالن سینما به این مهم دست می یافتند. این با تأثیر ساینیج دیجیتال قابل مقایسه نیست.

در تمام مکان‌هایی که پوسترهای کاغذی فیلم‌های فیلم‌های آینده را قرار داده‌اید، تابلوهای فیلم را نصب کنید. برخلاف پوسترهای استاتیک، این پوسترهای دیجیتالی می توانند تصاویر تریلر و تصاویر متحرک را در خود جای دهند. این یک راه عالی برای جلب توجه رهگذرانی است که طرفدار سینما هستند. یکی از مزیت‌های نرم‌افزار دیجیتال ساینیج این است که این ویدیو وال‌های بزرگ را می‌توان برای به‌روزرسانی خودکار لیست‌های پخش تنظیم کرد. به این ترتیب، محتوای شما هرگز کهنه نمی شود.
تابلوهای دیجیتال را برای سینمای خود به کار ببرید
دیجیتال ساینیج مزایای زیادی نسبت به علائم استاتیک دارد. بسیاری از کسب و کارها از این فناوری استفاده کرده اند زیرا مقرون به صرفه تر از پوستر است. با علائم متعارف، باید با هزینه چاپ کاغذ و تغییر مداوم محتوا کنار بیایید. مزیت ساینیج دیجیتال این است که می توانید با کلیک یک دکمه محتوا را به روز کنید. علاوه بر این، نمایشگرهای HD و زیبا جادار و جذاب هستند. بنابراین، برای افزایش ترافیک به سینماهای خانگی خود، تابلوهای صفحه دیجیتال را در کمپین های بازاریابی خود بگنجانید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *