کسبوکارهای مدرن با چالشهای بازاریابی زیادی مانند کاهش دامنه توجه مصرفکنندگان و رقابت شدید از یک بازار جهانی رو به رشد روبرو هستند. خوشبختانه، دیجیتال ساینیج می تواند بسیاری از مشکلاتی را که امروزه تبلیغ کنندگان با آن مواجه
هستند برطرف کند.
با این حال، راه حل های دیجیتال ساینیج بدون مشکل نیستند، به خصوص اگر برای اولین بار از این فناوری استفاده کنید. اگرچه این فناوری می تواند روابط شما با مشتریان را متحول کند، اما اشتباهات منجر به هزینه های بالاتر و نتایج ناامیدکننده می
شود. برخی از چالش های متداول علامت دیجیتال را در زیر و راه حل های آنها بررسی کنید:
برنامه ریزی ضعیف
برنامه ریزی ضعیف یکی از رایج ترین چالش های دیجیتال ساینیج است. یا کسبوکارها محتوا را به طور مداوم پست نمیکنند یا کسبوکارها محتوای جذابی را نمایش میدهند که کمک چندانی به اهدافشان نمیکند. برای مبارزه با این، یک دوره برنامه
ریزی ایجاد کنید که در آن می توانید یک برنامه محتوا ایجاد کنید. همچنین، در نظر بگیرید که از کجا پیامهای علامت دیجیتال دریافت میکنید. اگر می خواهید علائم دیجیتالی شما مزیت رقابتی ایجاد کند، به چرخش مداوم محتوای جذاب نیاز دارید.
خوشبختانه، اکثر پلتفرمها برنامههای محتوایی را برای پخش محتوایی مانند آبوهوا، اخبار، ترافیک و فیدهای هشتگ زنده ارائه میکنند.
همچنین باید مخاطبان هدف خود را با درک علایق و نیازهای آنها برای مبارزه با این چالش دیجیتال ساینیج میخکوب کنید. آیا بازدیدکنندگان شما اطلاعات راه یاب را برای پیمایش ساختمان شما می خواهند یا به تخفیف و فروش علاقه مند هستند؟ با
تعریف مخاطبان خود، احتمال بیشتری برای نمایش محتوای مرتبط و قانع کننده دارید.
یافتن سخت افزار و نرم افزار مناسب
یک سیستم علامت دیجیتال از هر دو سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است که هر کدام نقش های متفاوتی دارند. گزینه های متعدد موجود در بازار می تواند شما را گیج کند و ممکن است زمان زیادی را صرف شناسایی بهترین راه حل ها برای کسب و
کار خود کنید. یافتن سخت افزار و نرم افزار مناسب یکی دیگر از چالش های دیجیتال ساینیج است.
هنگامی که سخت افزار دیجیتال ساینیج را انتخاب می کنید، محتوایی را که پخش می کنید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید رهگذران محتوای پویا شما را از راه دور ببینند، یک صفحه نمایش بزرگ ایده آل است. در مقایسه، یک صفحه نمایش
کوچکتر برای کیوسک های صفحه لمسی به خوبی کار می کند زیرا تجربه های شخصی و همه جانبه ای را ارائه می دهد. به طور خلاصه، اطمینان حاصل کنید که اندازه صفحه نمایش متناسب با فضای دیوار است.
همچنین نوع صفحه نمایش را با گزینه هایی از جمله نمایشگرهای LED، LCD و OLED در هنگام مقابله با این چالش علامت گذاری دیجیتال در نظر بگیرید. پیش از این، هزینه های بالای نمایشگرهای دیجیتال بزرگترین مانع برای پذیرش دیجیتال
ساینیج بود. با این حال، اکنون هزینه ها مقرون به صرفه تر است، اما هنوز باید با بودجه کار کنید.
یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر ابر و با استفاده آسان (cms) انتخاب کنید که مقیاس پذیری و انعطاف پذیری را فراهم می کند. اگر چندین نمایشگر نصب میکنید، مطمئن شوید که پلتفرم از مدیریت محتوای چند صفحهای پشتیبانی میکند.
به عنوان مثال، نرم افزار علامت دیجیتال برنا رسانه به شما امکان می دهد صدها صفحه نمایش را در یک یا مکان های مختلف مدیریت کنید. علاوه بر این، پخشکنندههای رسانهای Mvix برای انواع برنامههای دیجیتال ساینیج، از کیوسک تعاملی،
صفحه منوی دیجیتال گرفته تا دیوار ویدیویی، مناسب هستند.
موقعیت مکانی ضعیف
قرار دادن صحیح راز سیگنال دیجیتال موثر است. در بسیاری از موارد، صاحبان کسبوکار صفحهنمایشهای دیجیتال را خیلی بالا یا پایین میگذارند و جذب مخاطب را از دست میدهند. سایر تبلیغکنندگان صفحههای دیجیتال را در مناطق کمترافیک یا
مکانهایی قرار میدهند که مردم زمان زیادی را در آنجا صرف نمیکنند. اگر ساینیج دیجیتال خود را در یک منطقه موثر قرار ندهید، این می تواند به عنوان یک چالش بازاریابی برای کسب و کار شما باشد.
اول، شما یک مکان مرکزی با ترافیک زیاد و جمعیت طولانی می خواهید. به عنوان مثال، یک مرکز مراقبت های بهداشتی می تواند اتاق انتظار خود را با چند تابلوی دیجیتال تجهیز کند و بیماران منتظر را سرگرم یا به آنها اطلاع دهد. مکانهای مناسب
دیگر عبارتند از خطوط پرداخت، باجههای بلیط، لابی، اتاقهای استراحت کارکنان و آسانسور. اگر از علائم دیجیتال برای تبلیغ کالا استفاده می کنید، آنها را در نزدیکی محصولات قرار دهید.
دوم، صفحه نمایش ها را در سطح چشم یا کمی بالاتر از سطح چشم قرار دهید تا توجه خریداران را به خود جلب کنید. علاوه بر ارتفاع، فاصله بین صفحه نمایش و بیننده را نیز در نظر بگیرید. به طور خاص، تصاویر و فونت ها باید به اندازه کافی برای
بیننده در دورترین فاصله بزرگ باشند.
با این حال، به خاطر داشته باشید که نور خورشید می تواند دید را مختل کند. برای مثال، نور خورشید ممکن است بر روشنایی نمایشگرهای پنجره یا صفحهنمایش در یک دفتر با نور روشن غلبه کند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که صفحههای دیجیتال
ساینیج در فضای باز به اندازه کافی روشن هستند یا دارای پوشش ضد تابش یا فناوری ضد انعکاس هستند.
محتوای قدیمی
یکی از مزایای دیجیتال ساینیج نسبت به استاتیک ساینیج این است که محتوا به طور مکرر تغییر می کند. حتی اگر محتوا در یک حلقه پخش شود، مشتریان احتمالاً به صفحه نمایش نگاه می کنند حتی اگر قبلاً پیام خاصی را دیده باشند. با این حال، محتوای
بیش از حد پخش شده در نهایت خسته کننده می شود.
بینندگان به طور مداوم با محتوای تازه و جدید درگیر می شوند. در واقع، بسیاری از شرکتها با اجرای چند اسلاید قدیمی برای ماهها راحت هستند. در نتیجه، مهمانان مکرر به ندرت به تابلوهای خود نگاهی دوم می اندازند. حتی اگر روی صفحههای
رزولوشن ۴k سرمایهگذاری کرده باشید، محتوای ساینیج دیجیتال کهنه کل استقرار را خراب میکند.
استفاده مجدد از فیدهای رسانه های اجتماعی یا نمایش فید پیمایشی از وب سایت شما می تواند زمانی مفید باشد که محتوای خود را کم کنید. علاوه بر این، کتابخانه های عکس و ویدئو روز را برای بسیاری از تبلیغ کنندگان حفظ کرده است. همچنین،
میتوانید نسخه نمایشی محصول را به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی اجرا کنید.
بومی سازی محتوا
توانایی نمایش محتوای بومی سازی شده چیزی است که دیجیتال ساینیج را به یک ابزار ارتباطی موثر تبدیل می کند. با این حال، بسیاری از تبلیغکنندگان با ارائه پیامهای محلی در چندین مکان مشکل دارند.
اساساً، محتوای محلی، محتوایی است که منعکس کننده علایق جمعیتی ساکن در یک منطقه خاص است. اغلب، شرکتهای بزرگ محتوای تابلوهای دیجیتال را از مرکز مرکزی بدون توجه به نیازهای خاص مخاطب در یک مکان خاص مستقر میکنند. به
عنوان مثال، اگر دفتر مرکزی شما در نیویورک است، مشتریان در لس آنجلس به ترافیک یا آب و هوا در بروکلین اهمیت نمی دهند.
برای استقرار تابلوهای دیجیتال ساینیج از یک رویکرد یک اندازه متناسب با همه دوری کنید. یک گزینه محبوب، واگذاری ایجاد محتوا در سطح محلی یا منطقه ای است. صفحهها ممکن است آب و هوای محلی یا فیدهای رسانههای اجتماعی شعبه محلی را
برای جذب مشتریان نشان دهند.
این چالش علامت دیجیتال در شرکت های کوچکتر نیز رایج است. برای مثال، اگر دادههای ترافیک ظهر را نشان دهید، به سختی با کارگران شیفت شب درگیر خواهید شد. در این صورت، اطمینان حاصل کنید که صفحه های دیجیتال محتوا را در زمان
مناسب به افراد مناسب نشان می دهند.
مشکلات گردش کار
اگر گلوگاه های گردش کار برای تایید محتوا وجود داشته باشد، فرصت های بازاریابی را به دلیل علائم ناکارآمد از دست می دهید. در بیشتر موارد، سیستم مدیریت محتوا بسیار پیچیده است و کارکنان تولید محتوا را تحت الشعاع قرار می دهد. در موارد
دیگر، تیم تایید کننده محتوا دیر پاسخ می دهد. یک راه موثر برای مبارزه با این چالش علامت دیجیتال وجود دارد.
هنگام راهاندازی یک راهحل دیجیتال ساینیج، طرفهای مسئول ایجاد، تأیید و زمانبندی محتوا را شناسایی کنید. علاوه بر این، شخصی باید بر سیستم نظارت داشته باشد و در صورت بروز مشکل عیب یابی کند.
اگر منابع انسانی کافی برای حفظ سیستم علامت دیجیتال ندارید، در نهایت با محتوای ضعیفی مواجه می شوید. به طور مشابه، کارمندانی که آموزش دیده اند محتوای پایین تر تولید می کنند. در واقع، بسیاری از شرکتها روی راهحلهای پیچیدهتر از
آنچه نیاز دارند، سرمایهگذاری میکنند. بنابراین، خرید کاربر پسند و آموزش کارکنان به اندازه کافی برای حل این مشکل. سایر شرکت ها تولید محتوا را به متخصصانی مانند طراحان گرافیک و پرسنل فناوری اطلاعات برون سپاری می کنند.
در نتیجه
همانطور که در بالا نشان داده شد، استقرار علائم دیجیتال بدون چالش نیست. با این حال، می توانید با همکاری با یک ارائه دهنده علامت دیجیتال قابل اعتماد و نرم افزار کاربر پسند، این موارد را کاهش دهید. سیستمهای علامتگذاری دیجیتال با خدمات
کامل آزمایش شده و آزمایششده ما در شرکت برنا امکان ایجاد محتوای سفارشی را فراهم میکنند و برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر شرکت شما مقیاسپذیر هستند.