دسته‌بندی نشده

چگونه دیجیتال ساینیج ها می توانند فرسودگی اداری را کاهش دهند؟

دیجیتال ساینیج

از آنجایی که دیجیتال ساینیج ها بیشتر از وایت بردها و تابلوهای اعلانات چشم نوازتر هستند، می توانند باعث شوند اعضای تیم شما در اتفاقاتی که در اطرافشان می افتد احساس کنند.

اینجاست که دیجیتال ساینیج برنا رسانه، تامین‌کننده ساینیج دیجیتال در سطح جهانی، برای کمک به کاهش فرسودگی شغلی در فضای اداری وارد عمل می‌شود. به طور خاص، دیجیتال ساینیج اتاق استراحت احتمالاً روحیه کارمندان شما را برای یک جریان کاری روان ارتقا می دهد. علاوه بر این، این علائم دیجیتال می تواند به تنظیم دقیق استراتژی ارتباطات داخلی به بهترین شکل ممکن کمک کند.

به عنوان مثال، شرکت شما می‌تواند از سیگنال‌های دیجیتال و محتوا برای ایجاد رویدادهای اشتراک‌گذاری تقویم، برنامه‌های کاری و زمان‌های قرار آینده استفاده کند. این می تواند کمک زیادی به آگاه نگه داشتن تیم های اداری شما در مورد وظایف روزانه ساعت به ساعت و در عین حال صرفه جویی در وقت برای سوالات عمومی داشته باشد.

1. ارائه کمی سرگرمی
علاوه بر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، دیجیتال ساینیج می‌تواند سرگرمی کمی برای اعضای تیم شما ایجاد کند. این نمایشگرهای دیجیتال لزوماً نباید همه دستورالعمل ها و اطلاعات باشند. در عوض، می‌توانید از آنها برای ارائه بازی‌های بی‌اهمیت استفاده کنید که به تیم‌سازی و رقابت سالم کارمندان اجازه می‌دهد.
با این گفته، مطمئن شوید که چند جوک، ویدیوهای سرگرم کننده، و چند نکته جالب در مورد اعضای تیم خود ادغام کنید. به این دلیل که نمایشگرهای دیجیتال برای از بین بردن یکنواختی در فضای اداری در یک روز کاری معمولی ایده آل هستند.

2. کاهش استرس
عدم تعادل بین کار و زندگی و خودمراقبتی در محل کار به طور بالقوه می تواند سطح استرس را افزایش دهد. هنگامی که کارگران شما استرس دارند، بهره وری آنها کاهش می یابد و منجر به از دست دادن درآمد می شود. برای کمک به کارآمد ماندن آن‌ها، باید راه‌هایی بیابید که استرس و انگیزه کمتری در آن‌ها حفظ کنید.

دیجیتال ساینیج باید راه حل نهایی شما برای فرسودگی کارمندان باشد.

به خاطر داشته باشید که دیجیتال ساینیج به میزان قابل توجهی فرسودگی شغلی را کاهش می دهد. بنابراین، بهتر است همانطور که روی دیجیتال ساینیج رو به روی مصرف کننده کار می کنید، روی دیجیتال ساینیج رو به روی کارمندان تمرکز کنید.

3. تقویت برند کارفرما
شما می توانید شرکت خود را با بهبود نام تجاری کارفرما از طریق دیجیتال ساینیج تبلیغ کنید. به عبارت دیگر، محتوای تابلوهای دیجیتال شما باید محیط کار را به عنوان محیطی که هر کارمند می‌خواهد در آن باشد، ارتقا دهد. به این ترتیب، شما باید محتوای خود را حول جنبه‌های حیاتی زیر تنظیم کنید:

به رسمیت شناختن و قدردانی کارمندان: توجه داشته باشید که کارکنانی که به طور مداوم به دلیل کار عالی خود شناخته شده، قدردانی می شوند و مورد تحسین قرار می گیرند، در تمام مدت احساس انگیزه می کنند. به همین دلیل، دیجیتال ساینیج می تواند برخی از کارمندان را با شناخت سهم آنها در موفقیت شرکت شما الهام بخشد.

ایجاد یک فرهنگ فراگیر و برابر در محل کار: 80 درصد از کارکنان به تنوع اهمیت می دهند و در محیط های کاری که فراگیر بودن را ترویج می کنند، بهره وری بیشتری دارند.

سلامت و تندرستی کارکنان: سلامت روان در حال تبدیل شدن به یک اولویت برای بسیاری از سازمان‌ها است، زیرا آن دسته از کارمندانی که دچار فرسودگی یا افسردگی می‌شوند، کمتر احتمال دارد که بهره‌ور، درگیر یا راضی باشند. بنابراین، می‌توانید با توزیع سیاست‌های بهداشتی از طریق دیجیتال ساینیج ها برای کاهش فرسودگی شغلی، محیطی امن و درک‌کننده ایجاد کنید که نشان‌دهنده همدلی است. همدلی برای 96 درصد از کارمندان هنگام تصمیم گیری برای ماندن در یک شرکت، عاملی حیاتی است.

در نهایت، علاوه بر بازاریابی دیجیتال و اطلاع رسانی به مخاطبان هدف، دیجیتال ساینیج می تواند موارد فرسودگی اداری را کاهش دهد. استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی در سازمان شما اولین قدم برای اطمینان از اینکه کارگران شما بدون استرس و شاد هستند است. این تابلوهای دیجیتال می توانند بر فضای اداری یا کسانی که کار از راه دور انجام می دهند تأثیر مثبت بگذارند. بنابراین، بهترین راه برای تغییر چشمگیر محل کار، ادغام دیجیتال ساینیج برای کاهش فرسودگی شغلی است.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *