دسته‌بندی نشده

تابلو های دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده چگونه کار می کند

دیجیتال ساینیج

هنگامی که علائم دیجیتال برای اولین بار وارد صحنه شدند، کاربران مجبور بودند به صورت دستی برنامه‌ها و لیست‌های پخش محتوا را ویرایش کنند تا محتوا را روی صفحه‌های دیجیتال ساینیج منتشر کنند. در طول سال ها، تلاش زیادی برای خودکارسازی هر یک از این فرآیندها انجام شده است. سپس موفقیت نهایی رسید – دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده.

تصور کنید در یک روز گرم از کنار یک اسنک بار در مراکز خرید عبور می کنید. اتفاقاً تبلیغاتی را برای یک بستنی یا Slurpee سرد با طراوت می بینید. همان چیزی که شما نیاز دارید، زمانی که به آن نیاز دارید، درست است؟ مثال دیگر زمانی است که وقتی باران شروع به باریدن می کند، تبلیغ یک چتر روی صفحه LCD ظاهر می شود.
در واقع، نرم افزار سیستم مدیریت محتوا بسیار تکامل یافته است تا به سیستم های پویایی تبدیل شود که امروز هستند. CMS می تواند از محرک ها و بازپخش های مبتنی بر قانون پشتیبانی کند. به این ترتیب، آثار هنری و اطلاعات روی صفحه در راه حل علامت دیجیتال شما به طور خودکار به روز می شوند. این زمانی اتفاق می افتد که این محرک ها یا شرایط برآورده شوند.

همانطور که هست، می توانید از منابع داده های مختلف برای مدیریت آنچه در صفحه نمایش خود نمایش داده می شود استفاده کنید. در واقع، مدیریت زمان‌بندی و نمایش محتوا بدون هیچ گونه تعامل مستقیم با کاربر، چیزی است که در آینده نزدیک باید منتظر آن باشیم.

تاثیر تابلوهای دیجیتال مبتنی بر داده
دیجیتال ساینیج پایه می‌تواند تجربه‌ای را که خرده‌فروشان در فروشگاه می‌توانند به مشتریان ارائه دهند، تغییر دهد. این یک مکمل عالی برای کمپین تبلیغاتی شما است و تعامل با مشتریان و کارمندان را بهبود می بخشد. بنابراین، با دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده، می توانید منتظر بهره مندی بهتر از همه این مزایا باشید..

با برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و شخصی‌سازی محتوای مبتنی بر داده در زمان واقعی، می‌توانید ارزش بیشتری به مشتریان اضافه کنید و تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهید. مشتریان احساس خواهند کرد که پیام نمایش داده شده بر روی صفحه های علامت دیجیتال شما واقعا برای آنها ساخته شده است. در نتیجه بر رفتار خریدار آنها تأثیر مثبت خواهد گذاشت..

راه اندازی
راه اندازی تابلوهای داده محور نسبتاً آسان است. خوب است که با افراد حرفه ای با تجربه در راه اندازی و مدیریت این سیستم ها کار کنید..

برای شروع، دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده از حسگرها، دوربین ها، برنامه های نرم افزاری، تایمرها و موارد دیگر استفاده می کند. در نتیجه، پیام‌های تبلیغاتی را بر اساس محرک‌های خاصی ارائه می‌کند.

به عنوان مثال، این سنسورها و دوربین‌ها در تنظیمات فروشگاه‌های خرده‌فروشی، اطلاعات جمعیتی خریداران و رهگذران را جمع‌آوری می‌کنند. این کار با تخمین سن آنها و بررسی عوامل دیگری مانند جنسیت انجام می شود. سپس تجزیه و تحلیل بک‌اند شما این اطلاعات را پردازش می‌کند و ساینیج دیجیتال شما بر اساس اطلاعات به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

برای مثال، می‌توانید از ویجت کشیدن و رها کردن برای درج یک برنامه رویداد هنگام ایجاد پیام نمایشی در CMS خود استفاده کنید. با نگاشت این ویجت به تقویم خود، داده ها به صورت خودکار وارد و به روز می شوند. به طور مشابه، می‌توانید داده‌ها را از فیدهای RSS، صفحات وب، صفحات رسانه‌های اجتماعی و برگه‌های اکسل استخراج کنید. همچنین برای به روز رسانی آب و هوا می توانید از کدهای پستی استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید بر اساس شرایط موجود در منبع داده‌تان، هر تعداد که می‌خواهید در علائم دیجیتال خود تغییر ایجاد کنید. پلت فرم علامت شما بر اساس زمان، کلمات و اعداد و سایر عناصر داده ای که روی آنها نقشه برداری کرده اید، تصمیم می گیرد که چه چیزی را نمایش دهد.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که محرک تغییر و اینکه آن تغییر چه خواهد بود را مشخص کنید. علاوه بر این، پس از وارد کردن این اطلاعات، دیجیتال ساینیج شما به بقیه رسیدگی خواهد کرد. البته، با اتوماسیون استخراج داده ها از منابع داده، کارها بسیار آسان تر است.

یک راه حل قابل اعتماد
با Mvix Digital Signage، یک راه حل دیجیتال ساینیج انتها به انتها دریافت می کنید. شما نه تنها نرم افزار، بلکه خدمات طراحی را نیز از متخصصان با تجربه دریافت می کنید تا به علائم دیجیتال مبتنی بر داده خود کمک کنند.

با محصولات ما، می توانید به راحتی محتوا را از منابع داده های مختلف، در میان قابلیت های دیگر، استریم و مدیریت کنید. علاوه بر این، ما راه‌حل‌های خود را طراحی می‌کنیم تا بدون زحمت با پلتفرم‌های کاربری شما و هر فناوری موجود ادغام شود.

علاوه بر کمک به طراحی سفارشی و راه‌اندازی راه‌حل ساینیج دیجیتال مبتنی بر داده، مدیریت مستمری نیز دریافت می‌کنید. از پشتیبانی فنی قابل اعتماد برنامه نویسان، مهندسان و مدیران پروژه ما لذت ببرید تا مطمئن شوید راه حل دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده شما همیشه در بهترین حالت اجرا می شود. علاوه بر این، استفاده از سیستم‌ها آسان است و تیم ما از انجام یک نسخه آزمایشی برای شروع شما خوشحال خواهد شد.

انتخاب محتوای مناسب
هر موضوعی که مورد علاقه مخاطبان هدف سازمان شما باشد باید نسبتاً آسان باشد که به پلتفرم علامت دیجیتال مبتنی بر داده شما اضافه شود. البته تمرکز شما به نوع سازمان شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، یک فرودگاه اطلاعات پرواز در زمان واقعی و سایر اطلاعات مهم را نشان می دهد. به طور مشابه، یک بانک یا هر ارائه دهنده خدمات مالی دیگر می تواند داده های بازار سهام را نمایش دهد. از طرف دیگر، یک رستوران منوهای دیجیتالی را نمایش می دهد.

برخی از محتوایی که مطمئناً جلب توجه می‌کنند شامل به‌روزرسانی‌های آب‌وهوای محلی و فیدهای ترافیک محلی است. Infotainment به دقت تنظیم شده است تا متناسب با سن و جنسیت مخاطبان هدف شما باشد. این یک انتخاب عالی است که چشم بینندگان را روی صفحه نمایش نگه می دارد.

پس از همه، این در مورد متناسب کردن محتوا با علایق بینندگان است. علامت های داده محور مطمئناً باعث ایجاد تعامل با مشتریان در همه بخش ها می شود. این به بخش های مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی، خدمات غذایی، ورزش و سرگرمی و مهمان نوازی محدود نمی شود.

باز هم، شما باید در انتخاب منابع داده آگاه باشید. به عنوان مثال، با فیدهای RSS، باید بررسی کنید که فید هر چند وقت یک بار تازه می شود. همین امر در مورد سایر منابع داده نیز صدق می کند، جایی که باید در نظر بگیرید که محتوای جدید چقدر مرتباً اضافه می شود. اگر این به‌روزرسانی‌ها نادر هستند، برنامه‌ریزی کنید که پس از مدتی محتوا نمایش داده شود تا بینندگان شما خسته نشوند.

استفاده از تابلوهای دیجیتال مبتنی بر داده
با اکثر نرم افزارهای دیجیتال ساینیج، می توانید به راحتی ارائه محتوای مبتنی بر داده خود را سفارشی کنید. به این ترتیب، بدون در نظر گرفتن منبع داده، می توانید منتظر یک ظاهر یکنواخت در سراسر نمایشگرها و دستگاه های خود باشید. علاوه بر این، می‌توانید لیست‌های پخش خود را افزایش دهید و نمایش محتوا را برنامه‌ریزی کنید، یعنی زمان و هر چند وقت یک‌بار نمایش محتوا.

کاوش و به کارگیری تمام قابلیت های دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده شما پس از نمایش اولیه باید نسبتاً آسان باشد. ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شما باید بتواند مشکلات یا چالش‌هایی را که ممکن است در حین استفاده از تابلوها با آن مواجه شوید، برطرف کند.

در نتیجه…
کلان داده همچنان به تحولات زیادی ادامه می دهد، از جمله صنعت تابلوهای دیجیتال. در واقع، شما می توانید از دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده در هر بخش استفاده کنید. مزیت ارائه پیام های هدفمند به بینندگان برای هر کسب و کاری مفید است.

نقشه‌برداری داده‌ها برای بازپخش‌های مبتنی بر قانون و محرک محتوا، ایجاد و زمان‌بندی محتوا را ساده می‌کند. علاوه بر این، این ابزار قدرتمندی برای ارائه پیام مناسب با کارایی است. با در نظر گرفتن همه چیز، این سرمایه گذاری برای هر کسب و کاری، صرف نظر از صنعت، ارزش دارد. ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مناسب را برای کمک به تابلوهای دیجیتال مبتنی بر داده خود انتخاب کنید. در نتیجه، می توانید منتظر بازگشت سرمایه گذاری خود باشید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *