دسته‌بندی نشده

ارتباط کارکنان را با دیجیتال ساینیج ساده کنید

دیجیتال ساینیج

یک استراتژی قوی ارتباطی کارکنان به موفقیت شرکت کمک شایانی می کند. در حالت ایده‌آل، کارمندان شما باید در جریان همه چیزهایی که در شرکت اتفاق می‌افتد، از اعلان‌های منابع انسانی ضرب‌الاجل‌ها، اهداف شرکت و بخش، موقعیت‌های باز، و رویدادها و فعالیت‌های آتی باشند. با این حال، ۶۰ درصد از شرکت ها فاقد استراتژی ارتباط داخلی بلندمدت هستند
دیجیتال ساینیج محل کار چیست؟
دیجیتال ساینیج محل کار استفاده از تابلوهای دیجیتالی استراتژیک برای ساده کردن ارتباطات داخلی است. می توانید نمایشگرهای دیجیتال را در لابی، اتاق استراحت، راهروها، اتاق کنفرانس و کافه
تریا کارکنان قرار دهید.

به طور سنتی، شرکت ها برای اطلاع رسانی به کارکنان به تابلوهای اعلانات تکیه می کردند. با این حال، اطلاعیه‌ها اغلب گم می‌شدند و نادیده گرفته می‌شدند و در نتیجه کارمندان از کار جدا می‌شدند. در مقابل، دیجیتال ساینیج کارکنان را با محتوای روشن و پر جنب و جوش درگیر می کند. می‌توانید محتوای مختلفی مانند گرافیک، ارائه‌های پاورپوینت، ویدیوها، متن و پخش زنده را پخش کنید.

چگونه دیجیتال ساینیج ارتباطات کارکنان را ساده می کند سیستم علامت دیجیتال یک ابزار پیام رسانی موثر در محل کار است. در زیر چند راه وجود دارد که می توانید ارتباطات کارکنان را با علامت دیجیتال ساده کنید.

۱. داشبوردهای شرکت را به اشتراک بگذارید
یکی از مزایای باورنکردنی ساینیج دیجیتال در محل کار، توانایی نمایش عملکرد شرکت شما در زمان واقعی است. به طور معمول، شرکت‌ها معیارهای زیادی مانند معیارهای تولید، درآمد فروش، حجم
تماس، حاشیه سود خالص، زمان انتظار پشتیبانی مشتری و میزان رضایت مشتری را دنبال می‌کنند.

در حالی که شاخص های کلیدی عملکرد در جلسات کاری حیاتی هستند، اما در زندگی عادی اداری بسیار مهم هستند. اگر کارمندان شما نمی توانند اعداد و ارقام مهم روزانه را ببینند، چگونه انگیزه خود را حفظ می کنند تا نقش خود را در رسیدن به اهداف شرکت ایفا کنند؟ در واقع ۹۷ درصد از کارکنان معتقدند که ارتباطات بر توانایی آنها در انجام وظایف روزانه تأثیر می گذارد.

خوشبختانه، داشبوردهای علامت دیجیتال به اشتراک گذاری معیارهای کلیدی شرکت را ساده می کنند. تجسم داده های اهداف شرکت در صفحه نمایش های روشن و جذاب، همه را در یک صفحه نگه می دارد و تصمیم گیری را تسهیل می کند. علاوه بر این، مسئولیت پذیری بهبود یافته است زیرا همه می توانند عملکرد بخش خود را ببینند.

اگر می خواهید فیدهای داده بلادرنگ را به اشتراک بگذارید، روی نرم افزار دیجیتال ساینیج قدرتمند سرمایه گذاری کنید که می تواند داده ها را از پلتفرم های دیگر مانند ERP یا CRP بکشد. یک نمایشگر
متریک زنده که پیشرفت معیارهای مهم مانند دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و درآمد فروش را ردیابی می کند، ذینفعان را مطلع و درگیر نگه می دارد.

۲. در چندین مکان ارتباط برقرار کنید
ارتباطات ساده کارمندان برای مشاغلی با چندین دفتر در مکان های مختلف، مانند رستوران های زنجیره ای یا شرکت های چندملیتی، چالش برانگیز است. به ویژه، ارتباط موثر برای تیم های چند فرهنگی که به زبان های مختلف صحبت می کنند، حیاتی است. ضروری است که همه کارکنان در تحولات شرکت مشارکت کنند و فرهنگ، نام تجاری و ارزش های شرکت را ارتقا دهند.

یک سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر به شما امکان می دهد صفحات دیجیتال متعددی را در مکان های مختلف مدیریت کنید. راه حل باید از چندین کاربر با سطوح دسترسی مختلف برای ساده سازی استقرار محتوا پشتیبانی کند.به این ترتیب، تیم‌های ارتباطی در مکان‌های مختلف می‌توانند در صورت نیاز اعلان‌های محلی و سراسری شرکت را ارسال کنند. پشتیبانی چند زبانه یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید در شبکه های دیجیتال ساینیج جستجو کنید اگر دفاتری در کشورهای مختلف دارید. علاوه بر این، قابلیت‌های زمان‌بندی به شما این امکان را می‌دهد که محتوای تابلوهای دیجیتال را تازه و مرتبط با کارمندان در مکان‌های دیگر نگه دارید.

۳. برنامه ریزی و رزرو اتاق جلسه را به روز کنید
اگر همچنان علائم کاغذی «اتاق رزرو شده» را در خارج از اتاق کنفرانس بچسبانید، مزایای تابلوهای دیجیتال اتاق جلسه را از دست خواهید داد. ساینیج دیجیتال یک ابزار ارتباطی عالی برای ساده کردن
فرآیند رزرو اتاق جلسات در محل کار است.

اساساً صفحه‌هایی که در خارج از سالن‌های کنفرانس قرار می‌گیرند، در دسترس بودن زمان واقعی را برای بهبود استفاده از منابع در شرکت شما نشان می‌دهند. ادغام پلت فرم علامت دیجیتال شما با
سیستم های تقویم شرکت، سردرگمی را از بین می برد زیرا همه می توانند زمان شروع و پایان جلسه را ببینند و اتاق را از قبل رزرو کنند.

شما می توانید تابلوهای دیجیتال اتاق جلسه را به عنوان بخشی از یک سیستم راه یاب بزرگتر که کارکنان جدید را هدایت می کند و از مهمانان استقبال می کند، مستقر کنید. راهیابی به ویژه در پردیس های وسیع با دفاتر بسیار حیاتی است. در این مورد، تابلوهای دیجیتال اتاق جلسه نحوه استفاده کارکنان از اتاق های کنفرانس و میزان فضای کم استفاده را نشان می دهد. در نتیجه، نیازهای فضایی خود را بهتر درک می کنید تا تنظیمات لازم را انجام دهید.

مزایای ارتباطات موثر کارکنان را به حداکثر برسانید
راه حل های دیجیتال ساینیج به شرکت ها کمک می کند تا با سرعت سریع ارتباطات کارمندان همگام شوند. به طور سنتی، ارتباطات کارکنان نشان دهنده زنجیره های ایمیل، خبرنامه ها، جلسات بسیار زیاد و تابلوهای اعلانات کاغذی بود. با این حال، به لطف راه‌حل‌هایی مانند داشبورد دیجیتال، تابلوهای دیجیتال اتاق جلسه و تعامل، می‌توانید ارتباطات کارکنان را با دیجیتال ساینیج ساده کنید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *