دسته‌بندی نشده

5 مکان برای قرار دادن دیجیتال ساینیج در بانک ها

دیجیتال ساینیج

مکان های برای دیجیتال ساینیج در بانک
قرار دادن در هنگام اجرای یک سیستم دیجیتال ساینیج حیاتی است. در حالت ایده‌آل، صفحه‌نمایش‌های خود را در مناطق پرترافیک، به‌ویژه نقاطی که مردم منتظر خدمات هستند، قرار دهید. برخی از مکان ها تأثیر بیشتری نسبت به سایرین دارند، مانند:
1. لابی
لابی یک بانک
لابی شما اولین برداشت مشتری از موسسه شما را شکل می دهد. برای نشان دادن، 40٪ از مردم می گویند که یک تجربه ضعیف در لابی به درک برند آسیب می رساند. مشتریانی که وقتی وارد لابی شما می شوند با صفحه نمایش های پر جنب و جوش مواجه می شوند و برند شما را نوآورانه و با فناوری می دانند. دیجیتال ساینیج علاوه بر مدرن کردن فضای ورودی شما، به شما امکان می دهند اطلاعات مختلفی را برای بازدیدکنندگان پخش کنید.

مهمتر از همه، تابلوهای لابی اطلاعات راهیابی را برای سهولت در مسیریابی در بانک ها ارائه می دهند. بازدیدکنندگانی که وارد شعبه شما می‌شوند باید بدانند بدون اینکه کارمندان را آزار دهند کجا بروند. دایرکتوری تابلوهای دیجیتال فهرستی از دفاتر و کارمندان به افراد کمک می کند تا تعیین کنند که کجا باید بروند و چه کسانی را ببینند، آیا به وام خودرو یا وام مسکن نیاز دارند. علاوه بر این، چیدمان ساختمان روی نمایشگرهای روشن، سردرگمی را در راهروها و راهروها کاهش می دهد.

دیجیتال ساینیج لابی نیز رسانه های ایده آلی برای ارتقای برند شما هستند. با نمایش اخبار شرکت، جوایز، بررسی های آنلاین، نقل قول های رسانه های اجتماعی، آرم ها و رنگ های برند، برای شرکت خود علاقه ایجاد می کنید و وفاداری به برند را در بین مشتریان فعلی بهبود می بخشید. علاوه بر این، به مخاطبان خود در مورد خدماتی که قبلاً نمی دانستند اطلاع دهید.

برای جذب مخاطبان باید محتوای دیجیتال ساینیج را به طور مداوم به روز کنید. اگر مشتریان هر زمان که به شعبه شما مراجعه می کنند همان اطلاعات را روی صفحه های دیجیتال شما بیابند، دیگر توجهی نمی کنند. بنابراین، روی یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سرمایه گذاری کنید که داده ها را از منابع مختلف برای جذب مشتری جذب می کند.

2. کیوسک را لمس کنید
کیوسک صفحه لمسی
صفحه نمایش های لمسی تعاملی با اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای تعامل با برند شما و انجام خدمات خاص به طور مستقل، تجربه مشتری را بالا می برد. در حال حاضر، مشتریان با صفحه نمایش های لمسی تلفن، تبلت و لپ تاپ خود تعامل دارند.

با استقرار کیوسک‌های سلف‌سرویس در اطراف ساختمان خود، به مشتریان اجازه می‌دهید از سهولت استفاده از آنها در دستگاه‌های خود لذت ببرند.

کیوسک های لمسی کاربردهای زیادی در بانکداری خرده فروشی دارند. اول، آنها مدیریت صف را با نشان دادن موقعیت بازدیدکنندگان و چاپ اسناد ساده می کنند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان از ایستادن در صف ها اجتناب می کنند و می توانند در حالی که منتظر خدمات هستند، بنشینند. علاوه بر این، کارکنان وقت خود را برای مدیریت جمعیت در سالن بانک تلف نمی کنند.

در مرحله بعد، کیوسک‌های سلف‌سرویس، فروش متقابل را افزایش می‌دهند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند همه محصولات مالی را کشف کنند. برای افزایش فروش و ثبت نام می توانید اطلاعات آموزشی در مورد وام ها، خطوط اعتباری، مدیریت ثروت و بیمه را وارد کنید. علائم دیجیتال اطلاعات مرتبطی را که مشتریان برای تبدیل شدن به متقاضیان وام، دارندگان کارت اعتباری و سرمایه گذاران نیاز دارند، می دهد.

در نهایت، کیوسک های تعاملی با کاهش نیازهای کارکنان و هزینه های عملیاتی، کارایی عملیاتی را افزایش می دهند. علاوه بر این، مشتریان از یک تجربه شعبه عالی لذت می برند زیرا بسیاری از وظایف را به تنهایی انجام می دهند.

3. صف انتظار
تابلوهای دیجیتال در بانک ها (صف انتظار)
زمان انتظار طولانی از عوامل اصلی نارضایتی مشتریان در بانک ها است. زمان انتظار می‌تواند واقعی یا قابل درک باشد، که در آن حالت اول مدت زمان دقیقی است که بازدیدکنندگان در انتظار خدمات می‌گذرانند. زمان انتظار درک شده بسیار مهم است زیرا زمانی است که مشتریان احساس می کنند در صف انتظار می گذرانند. این به این معنی است که یک انتظار پنج دقیقه ای که به نظر می رسد 30 دقیقه است، یک تصور منفی ایجاد می کند.

اساساً، شما می خواهید زمان انتظار درک شده را با دادن چیزی به مخاطبان برای تمرکز بر روی آن کاهش دهید. راه حل های دیجیتال ساینیج مانند تابلوهای اعلانات دیجیتال و دیوارهای ویدئویی با پخش محتوای جذابی که در بین بازدیدکنندگان طنین انداز می شود، به این مناسبت می رسند.

تجهیز سالن انتظار با تابلوهای دیجیتالی واضح راهی عالی برای متحول کردن تلاش های بازاریابی شماست. آیا نرخ بهره وام مسکن کاهش یافته است؟ آیا خدمات جدیدی را برای برنامه ریزی بازنشستگی راه اندازی می کنید؟ تبلیغات خود را با نکات و به‌روزرسانی‌هایی ترکیب کنید که به مشتریان نشان می‌دهد به رفاه مالی آنها متعهد هستید.

در حالی که ساینیج دیجیتال در بانک‌ها زمان انتظار درک شده را بیش از 35% کاهش می‌دهد، شما به ترکیبی تازه از محتوا نیاز دارید تا مخاطبان را به صفحه خود بچسبانید. بنابراین، اطلاعات مالی را با ویدیوهای خنده دار، فیدهای رسانه های اجتماعی، رویدادهای آینده و فیدهای RSS ترکیب کنید.

همچنین برای نشان دادن محتوای آموزنده، سرگرم کننده و مرتبط به نرم افزار دیجیتال ساینیج قوی نیاز دارید. پلتفرم مناسب دارای ده‌ها برنامه محتوایی است که نرخ‌های ارز، بازارهای سهام، فیدهای رسانه‌های اجتماعی، فیدهای آب‌وهوا، ترافیک، معیارها و هشدارهای اضطراری را برجسته می‌کنند.
4. اتاق کنفرانس
تابلوهای دیجیتال خارج از اتاق کنفرانس
کارکنان بانکی زمان زیادی را در جلسات بحث در مورد مقررات جدید، تغییر ترجیحات مشتریان، اقتصاد جهانی و سایر مسائل در حال افزایش صرف می کنند. با این حال، اکثر این جلسات به دلیل فقدان جهت، آمادگی ناکافی و حواس پرتی بیش از حد بی نتیجه هستند.

علاوه بر این، کارمندان وقت خود را به دنبال اتاق های کنفرانس مناسب تلف می کنند. در واقع، 40٪ از کارکنان 30 دقیقه یا بیشتر را به دنبال یک مکان جلسه ایده آل هدر می دهند که در نتیجه بهره وری ضعیفی دارد. علاوه بر این، گروه های کوچک اغلب اتاق های کنفرانس بزرگ را اشغال می کنند و باعث استفاده ضعیف از فضا می شوند. پس از لغو جلسات توسط مدیران، اتاق‌های دیگر با وجود اینکه از نظر فنی رزرو شده‌اند، خالی می‌مانند.

تابلوهای دیجیتال در بانک ها با نشان دادن وضعیت لحظه ای اتاق، مدیریت اتاق جلسات را بهبود می بخشد. به این ترتیب، کارگران مجبور نیستند جلسه جاری را برای بررسی وجود فضا قطع کنند. صفحه‌های لمسی خارج از اتاق جلسه نیز به کارمندان اجازه می‌دهد تا کنفرانس را فوراً رزرو و لغو کنند.

علاوه بر این، افراد می توانند ظرفیت جلسه و در دسترس بودن تجهیزات ارتباطی مانند ابزارهای کنفرانس وب را مشاهده کنند. از این رو، کارمندان به سرعت تعیین می کنند که آیا یک اتاق خاص برای ماهیت جلسات آنها مناسب است یا خیر. تابلوهای اتاق جلسه همچنین تقویم شرکت شما را از طریق ادغام با تقویم Google پخش می کند تا به کارکنان کمک کند رویدادها را پیگیری کنند.

یکی از بهترین مزایای علامت دیجیتال در بانک ها، امکان به اشتراک گذاری هشدارهای اضطراری در زمان واقعی است. اطلاعات اضطراری فوراً محتوای تابلوهای اتاق جلسه را نادیده می گیرد تا ایمنی را در مواقع آتش سوزی، تیراندازی فعال، سرقت یا آب و هوای شدید ارتقاء دهد.

5. کیوسک در فضای باز
تابلوهای دیجیتال در بانک ها (کیوسک در فضای باز)
تابلوهای دیجیتال برای موسسات مالی نه تنها برای فضای داخلی مناسب هستند. در واقع، بسیاری از بانک‌ها با نصب کیوسک‌های دیجیتال در خارج از شعب خود، موفقیت چشمگیری در افزایش آگاهی مشتریان و برند کسب کرده‌اند.

منطقه ATM مکان مناسبی برای تابلوهای دیجیتال است زیرا مشتریانی را که وارد بانک نمی‌شوند پذیرایی می‌کند. در حال حاضر، بسیاری از دستگاه های خودپرداز از عملکردهای مختلف علامت دیجیتال پشتیبانی می کنند، در حالی که هنوز عملیات اولیه خود را انجام می دهند. بنابراین، می توانید محصولات مالی را تبلیغ کنید و برند خود را تقویت کنید، زیرا مشتریان منتظر دریافت پول خود یا واریز چک هستند. با این حال، پیام خود را کوتاه و شیرین نگه دارید زیرا مردم فقط چند دقیقه را در منطقه خودپرداز می گذرانند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *