دسته‌بندی نشده

5 مکان مناسب دیجیتال ساینیج در رستوران ها

دیجیتال ساینیج

اجرای تابلوی دیجیتال ساینیج در رستوران ها بدون شک عملکرد و مدیریت را متحول کرده است. به عنوان مثال، به‌روزرسانی منوها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند و تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد. در نتیجه، خدمات بهتر به مشتریان باعث افزایش فروش و افزایش درآمد می شود. آمارها نشان می دهد که 90 درصد از مدیران رستوران که از علامت دیجیتال برای تعامل شخصی مشتری استفاده می کنند، فروش خود را افزایش داده اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، این که رستوران ها باید از تابلوهای دیجیتال استفاده کنند تا فضای بهتری را برای مشتریان و کارمندان به طور یکسان ایجاد کنند، بی دلیل است. با این حال، این فقط در مورد داشتن تابلوهای دیجیتال در رستوران ها نیست، بلکه در مورد قرار دادن آن نیز هست. خرید سیستم ساینیج دیجیتال و میخ زدن آن به دیوار تمام آن چیزی نیست که به تاثیر مطلوب نیاز دارد.

برعکس، موقعیت‌یابی راه‌حل‌های دیجیتال باید یک حرکت استراتژیک باشد که به هدف پروژه می‌پردازد. باید مکان های بهینه برای چشمگیرترین نمایشگرها را در نظر بگیرد. در اینجا 5 مکان برتری که باید علامت دیجیتال را در رستوران ها قرار دهید تا بازدیدهای خود را به حداکثر برسانید، آورده شده است.

1. غذاخوری خوب و رستوران های خانوادگی
رستوران شما چه منویی با رتبه ستاره میشلن ارائه دهد و چه آن را به سبک خانوادگی و معمولی نگه دارید، رستوران شما می تواند تابلوهای دیجیتال را به طرق مختلف در خود جای دهد. اگر طبقه بندی رستوران شما در دسته غذاخوری های عالی قرار می گیرد، از تابلوهای دیجیتال استفاده کنید تا مهمانان را در جریان زمان انتظار خود قرار دهید یا غذاهای خاص سرآشپز را به نمایش بگذارید. دیجیتال ساینیج همچنین می‌تواند منوی مورد علاقه مشتریان را نمایش دهد، و توضیح دقیق در مورد نام غذاها ممکن است مهمانان در منو با آنها آشنا نباشند.

برای صرف غذا، از تابلوهای دیجیتال برای نمایش تلویزیون زنده در داخل رستوران خود استفاده کنید. برای مثال، نمایش‌هایی را برای کودکان به نمایش بگذارید تا آنها را درگیر، آرام و ساکت نگه دارید
در حالی که منتظر غذا هستند. علاوه بر این، می‌توانید بازی‌های ورزشی را در روز بازی به نمایش بگذارید تا در یک جمعیت بزرگ قرعه کشی کنید. با وضوح عالی، تصاویر واضح، و ویژگی‌های ویدئویی
HD در دیجیتال ساینیج، این امر مشتریان شما را درگیر می‌کند و آنها را به بازدید مجدد از محل شما دعوت می‌کند.

2. رستوران های فست فود یا QSR
رستوران‌های خدمات سریع، که عموماً به عنوان موسسات فست فود شناخته می‌شوند، غذای بسته‌بندی شده را به مشتریان می‌فروشند تا در حرکت غذا بخورند. رستوران های فست فود اغلب فرنچایزها یا زنجیره های محبوبی هستند که در سراسر کشور یا جهانی حضور دارند. فست فودها چه از روی پیشخوان و چه از طریق پنجره درایو می فروشند، می توانند از علائم دیجیتال رستوران بهره مند شوند.

به عنوان مثال، آنها می توانند یک صفحه منوی دیجیتال ایجاد کنند تا فروش را تقریباً 38٪ افزایش دهند.

برخلاف منوهای ثابت که در صورت نیاز به به روز رسانی محتوا، نیاز به چاپ های جدید دارند، منوهای دیجیتال به راحتی با کلیک یک دکمه تغییر می کنند. با استفاده از منوهای دیجیتال، مشتریان می
توانند به سرعت اقلام موجود، پیشنهادات ویژه و قیمت ها را جستجو کنند.

3. میله ها
استفاده از تابلوهای دیجیتال در بارها یک راه عالی برای افزایش تعامل جامعه با مشتریان است. این به شما امکان می دهد مشتریان را با محتوای بدون وقفه سرگرم کنید. اگر به درستی انجام شود، دیجیتال ساینیج در بارها می تواند تجربه مشتری را افزایش دهد و ارزشی را برای مشتریان فراهم کند.

علاوه بر این، بسته به محل قرارگیری دیجیتال ساینیج،  در میله ها می تواند بخشی طبیعی از محیط و فضای بار باشد. به این ترتیب، محتوا باید برای مخاطب هیجان انگیز و جذاب باشد.
اگرچه این توصیه ساده به نظر می رسد، تعداد کمی از صاحبان بار آن را اجرا می کنند، اما برای افزایش تعامل و سرگرمی مشتری بسیار مهم است.

نوشیدنی‌های ویژه روز و پیشنهادات ساعات خوشی از موارد ضروری در تابلوهای دیجیتال بار هستند. اینها روش های آزمایش شده و واقعی برای جذب مشتریان بیشتر به نوار شما هستند. سطح خلاقیت شما در نمایش این تبلیغات مهم است. به جای اینکه صرفاً یک نوشیدنی را نشان دهید و قیمت آن را نشان دهید، محتوای ویدیویی و موشن گرافیک با کیفیت بالا را برای نمایش محتوای هیجان انگیز در هر نوشیدنی قرار دهید.
3. راهروها

برای رستوران‌هایی که به دنبال ایجاد جذابیت بصری به محیط اطراف هستند، می‌توانند تابلوهای led را در هتل‌ها نصب کنند. در حالت ایده آل، محتوا مهمانان را مطلع، سرگرم و درگیر نگه می دارد.
ایده های محتوای دیجیتال برای دیوارهای ویدئویی عبارتند از:

اطلاعاتی درباره خدمات و برنامه های رستوران برای دانلود در دسترس است
امور جاری
اخبار زنده
تبلیغات و تبلیغات آیتم های جدید منو، ساعات شادی و تخفیف های روزانه
جاذبه های محلی که میهمانان می توانند در مجاورت از آنها لذت ببرند قرارگیری تابلوهای دیجیتال رستوران در راهروها باید به هدفی که امیدوارید به آن برسید بستگی دارد. به‌علاوه، اگر برنامه‌ریزی کنید که می‌خواهید مهمان‌ها چگونه محتوا را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند، کمک خواهد کرد. سپس، مکان ایده آلی را پیدا کنید که محل قرارگیری تابلوها را با هدف مورد نظر ترکیب می کند. ایده های عالی شامل توجه به مناطق پر رفت و آمد و مناطقی است که مشتریان رستوران تمایل دارند بیشترین زمان را در آن سپری کنند.

4. ورودی و هیئت استقبال

شما می خواهید با ورود مشتریان به رستوران، یک اثر ماندگار ایجاد کنید. بنابراین، اهمیت تابلوهای دیجیتال در ورودی را برای جلب توجه آنها نادیده نگیرید. اطلاعات برای نمایش شامل پیام های خوش
آمدگویی، پیشنهادات جدید یا منوی روز است.

در همان زمان، می توانید کیوسک های دیجیتال لمسی را در ورودی قرار دهید تا روند سفارش را بهبود ببخشید. آنها فروش را افزایش می دهند و عملکرد رستوران را بهبود می بخشند زیرا به عنوان نمایش منوها و سیستم های سفارش دو برابر می شوند. آنها برای مشتریان راحت هستند و زمان انتظار و صف ها را در پیشخوان کاهش می دهند.

علاوه بر این، یک منوی دیجیتال با صفحه لمسی می تواند هزینه های مشتری را افزایش دهد. از آنجایی که مشتریان آزادی و حریم خصوصی بیشتری برای انتخاب منو دارند، می توانند بیشتر از آنچه در
ابتدا برنامه ریزی کرده بودند خرج کنند. خودکار کردن محتوای صفحه دیجیتال را در نظر بگیرید تا همراهان غذای اصلی را توصیه کنید یا وعده های بزرگتر را پیشنهاد دهید.

دیجیتال ساینیج رستوران با صفحه لمسی به مؤسسات اجازه می دهد تا به راحتی محتوای روی صفحه را بین منوهای صبحانه، ناهار و شام تغییر دهند. به‌روزرسانی نمایش‌های منوی رستوران بدون ایجاد اختلال در عملکرد، کار ساده‌ای است.

مهمتر از آن، رستوران ها می توانند داده ها را از کیوسک های دیجیتال جمع آوری کنند تا تصمیمات فروش و بازاریابی آگاهانه تری بگیرند. به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند محبوب‌ترین اقلام فروش را در
طول روز یا هفته شناسایی کنند و از این اطلاعات برای بهبود پیشنهادات خود استفاده کنند.

5. مهمانی خصوصی

از تابلوهای دیجیتال برای سرگرم کردن مشتریان در مهمانی های خصوصی استفاده کنید. هر کسی که بگوید دوست ندارد سرگرم شود، به خصوص هنگام غذا خوردن، احتمالا دروغ می گوید. همانطور که مشتریان در طول مهمانی های خصوصی خود منتظر سفارشات خود هستند، علامت دیجیتال می تواند رضایت آنها را افزایش دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک لیست پخش را در Vimeo، YouTube،
یا برنامه‌های بازی یا سرگرمی که در آنها مشترک شده‌اید.

یکی دیگر از ایده های خلاقانه این است که به افراد اجازه دهید یک برنامه تلفن همراه را روی تلفن های هوشمند خود نصب کنند تا رویداد را تسهیل کنند. شما می توانید به طور موثر اعلامیه ها و تابلوهای امتیازات را در سراسر رستوران نمایش دهید تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید.
استراتژی تابلوهای دیجیتال رستوران خود را ارتقا دهید
تابلوهای دیجیتال در رستوران‌ها اینجاست که می‌ماند، و در حال حاضر آینده است. همانطور که دیجیتال ساینیج پیچیده تر می شود، مقرون به صرفه تر نیز می شود. بنابراین دلیلی ندارید که از آن در
تأسیسات خود استفاده نکنید. فناوری یک تغییر دهنده بازی در صنعت است و نباید از مزایای آن غافل شوید.

با این وجود، داشتن تابلوهای دیجیتال در رستوران کافی نیست. محل قرارگیری و موقعیت آنها برای یک اثر موج دار مهم است. مناطقی را با بیشترین ترافیک مشتری در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که پیام شما برای مخاطبان وسیع تری قابل مشاهده است. مکان های استراتژیک فوق مکان های عالی برای شروع شما هستند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *