دسته‌بندی نشده

5نکته برای به روز رسانی محتوای دیجیتال ساینیج خود

دیجیتال ساینیج

شروع سال جدید بهترین زمان برای بررسی استراتژی دیجیتال ساینیج شما است. شما ایده‌های تازه‌ای می‌خواهید که توجه مردم را جلب کند و برای بقیه سال 2022 شتاب ایجاد کند. استراتژی‌های جدید می‌تواند شامل ارتقاء به یک نرم‌افزار علامت دیجیتال جدید، تعویض سخت‌افزار علامت دیجیتال یا پاک کردن حساب‌های کاربر باشد.

با این حال، مهم‌ترین تغییر، به‌روزرسانی محتوای دیجیتال ساینیج شماست، زیرا باعث ایجاد یا از بین رفتن تعامل مخاطبان می‌شود. در واقع، مردم زمانی که یک پیام را بارها و بارها می‌بینند، از خود آگاه
می‌شوند. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از اسلایدهای گوگل در نهایت مخاطبان شما را خسته می کند، حتی اگر روی صفحه نمایش های دیجیتال با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

شروع سال جدید بهترین زمان برای بررسی استراتژی دیجیتال ساینیج شما است.
چرا باید محتوا را به روز کنید
صفحه نمایش دیجیتال شما با ورودی های حسی زیادی رقابت می کند. علاوه بر تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم مجبورند در محیط‌های هیجان‌انگیز حرکت کنند. در پاسخ به این تحریک، مغز اطلاعات را بر اساس اهمیت از طریق پدیده ای به نام اثر کوکتل مهمانی فیلتر می کند. به عنوان مثال، شما می توانید در یک رستوران پر سر و صدا به شرکت خود توجه کنید و همه چیز را نادیده بگیرید.

اساساً مغز شما چیزهایی را که قبلاً دیده اید به پس زمینه می برد. بنابراین، محتوای خسته کننده و قدیمی به یکی از اطلاعات فیلتر شده تبدیل می شود. مخاطبان شما به طور مداوم به محتوای جدید نیاز دارند و پیام های تکراری کل استقرار شما را خراب می کند.

نکاتی برای به‌روزرسانی محتوای دیجیتال ساینیج
اگر یک مدیر ارتباطات یا تولید کننده محتوا هستید، ممکن است برای حفظ محتوای دیجیتال ساینیج الهام بخش نباشید. خوشبختانه، این نکات علامت گذاری محتوای دیجیتالی که در زیر آمده است، این فرآیند را کمتر استرس زا می کند:

1. گرامر را تصحیح کنید
اشتباهات در علائم دیجیتال شما می تواند اعتبار و اعتبار شما را تضعیف کند. با این حال، موارد نادیده گرفته شده مانند عباراتی که اغلب اشتباه فهمیده می شوند، حروف بزرگ، علائم نقطه گذاری، و
ضمایر نادرست وارد می شوند. بنابراین، داشتن مجموعه ای جدید برای تصحیح محتوای خود مفید است. علاوه بر تشخیص اشتباهات گرامری، یک تصحیح کننده می تواند راه های جدیدی را برای بیان متن علامت دیجیتال شما پیشنهاد کند.

2. لیست های پخش را دوباره ترتیب دهید
تازه کردن لیست های پخش یک راه ساده برای ارتقای محتوای دیجیتال ساینیج شما است. اگر یک لیست پخش با ترکیبی عالی از تصاویر و ویدیوها ایجاد کرده اید، ممکن است وسوسه شوید که به اجرای آن در یک حلقه ادامه دهید.

متأسفانه، مهمانی که قبلاً پیام های شما را به همان ترتیب دیده است، توجه زیادی نخواهد کرد. حتی اگر عناصر پیام همیشه سبز را نمایش می دهید، زمان آن فرا رسیده است که آنها را در لیست های پخش جابجا کنید. تغییرات می تواند به سادگی نمایش یک پیام در صبح به جای عصر یا به پیچیدگی پاک کردن پیام های خسته باشد.

3. چیدمان را تغییر دهید
یک چیدمان جدید برای صفحه نمایش دیجیتال شما ممکن است تمام چیزی باشد که برای جلب توجه مخاطبان خود به آن نیاز دارید. اگر محتوای محدودی دارید، تغییر سریع طرح های پیام می تواند بسیار مفید باشد.

برای شروع، نحوه قرار گرفتن منطقه محتوا، فیدهای RSS، لوگو، آب و هوا، تاریخ و زمان و تصاویر پس زمینه را روی صفحه تغییر دهید. همچنین، تغییرات کوچک اما قابل توجهی ایجاد کنید تا مخاطبانتان برای مدت بیشتری درنگ کنند. به عنوان مثال، به جای آب و هوای روز، یک پیش بینی سه روزه را نمایش دهید.

4. یک تم سفارشی راه اندازی کنید
تم‌های علامت دیجیتال سفارشی از جمله ایده‌های به‌روزرسانی سریع هستند که می‌توانند تأثیری ماندگار در بین مخاطبان شما بگذارند. اگر چندین رنگ از آن ها را دارید با رنگ های برند بازی کنید یا برای طرح های جدید به تم های فصلی مانند هالووین یا کریسمس نگاه کنید. علاوه بر این، از رنگ‌های متضاد استفاده کنید، تصاویر و آرم‌های سفارشی اضافه کنید و فونت‌ها را شخصی‌سازی کنید تا شناسایی برند را تشویق کنید.

5. پس زمینه را تغییر دهید
پس زمینه های زنده بلوک های سازنده محتوای موفق هستند. بسیاری از بازاریابان دیجیتال با استفاده از طرح‌های رنگی یکسان برای انواع مختلف پیام‌ها راحت هستند. برای مثال، بازدیدکنندگان ممکن است یاد گرفته باشند که شما از پس‌زمینه آبی برای هشدارهای اضطراری، پس‌زمینه سفید برای فید رسانه‌های اجتماعی، یا نارنجی برای اطلاعات ترافیک استفاده می‌کنید. با روشن کردن پالت های رنگی پس زمینه یا تصاویر، عابران را مجذوب خود می کنید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *