دسته‌بندی نشده

مهم ترین نقاط قوت و نقاط ضعف دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

مزایای راه حل های دیجیتال ساینیج
دیجیتال ساینیج روز به روز محبوب تر می شود، زیرا مشاغل در هر اندازه در بخش های مختلف از آن برای کاربردهای مختلف استفاده می کنند. از جذاب ترین مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. به روز رسانی از راه دور
به روز رسانی از راه دور بزرگترین مزیت با امتیاز ۵۳.۸٪ با فروشندگان در تعداد جذاب ترین مزایای علامت دیجیتال است. برای اکثر مشاغل، استقرار علائم دیجیتال آنها شامل چندین دستگاه در مکان های مختلف است. بدون به‌روزرسانی از راه دور، لازم است یک فرد برای به‌روزرسانی محتوا به هر مکان مراجعه کند.

یک سیستم دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بازدید فیزیکی از راه‌حل دیجیتال ساینیج، محتوا را از راه دور در هر تعداد دستگاه منتشر، نظارت و به‌روزرسانی کنید. همچنین، شما کنترل کامل پلتفرم ساینیج دیجیتال خود را دارید و می توانید کارهای زیادی را از راه دور از یک داشبورد متمرکز انجام دهید.

۲. به روز رسانی های فوری
نه تنها می توانید به روز رسانی ها را از راه دور انجام دهید، بلکه آنی نیز هستند. در واقع، قدرت زیادی در محتوای بلادرنگ وجود دارد. به روز شده، به روز و بسیار مرتبط است. اکثر مردم در صورت مشاهده هرگونه اطلاعات قدیمی روی صفحه نمایش شما، از منطقه خارج می شوند و دیگر به آن توجه نمی کنند.

به لطف ادغام های متعدد، به روز رسانی محتوا در علائم دیجیتال مختلف بسیار آسان تر است. امروزه فقط یک کلیک طول می کشد و محتوای شما به روز یا به روز می شود. با سیستم‌های قبلی، تیم‌های مدیریت محتوا و فناوری اطلاعات باید فایل بزرگی را به USB اضافه می‌کردند، آنها را به ترتیب درست می‌آوردند و در صف قرار می‌دادند. همه اینها زمان زیادی می برد، چیزی که امروز لازم نیست نگران آن باشید. به راحتی می توان فهمید که چرا به روز رسانی فوری ۳۸.۵٪ از جذاب ترین مزایا را کسب می کند.

۳. کاهش هزینه ها
بدون انکار، هزینه های اولیه استقرار سیگنال دیجیتال می تواند بسیار زیاد باشد. همانطور که گفته شد، اگر بخواهید هزینه های جاری تابلوهای استاتیک سنتی را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که ساینیج دیجیتال به کاهش هزینه های شما کمک می کند. به همین دلیل است که کاهش هزینه ها با ۷.۷ درصد در رتبه سوم در میان جذاب ترین مزیت های دیجیتال ساینیج قرار می گیرد.

برای مثال پوسترها را در نظر بگیرید. هر بار که نیاز به به روز رسانی محتوای خود یا انتشار محتوای جدید دارید، باید هزینه چاپ، توزیع و همان چرخه را بپردازید. در بلندمدت، این هزینه ها قطعاً افزایش می یابد. از سوی دیگر، هزینه های جاری مرتبط با دیجیتال ساینیج بسیار کمتر است.

نقاط ضعف دیجیتال ساینیج
۱. ایجاد محتوا
تا کنون، بزرگترین چالش حول محور تولید محتوا می چرخد ​​و در میان فروشندگان، امتیاز ۵۵.۴ درصد را به خود اختصاص داده است. برای شروع، اکثر کاربران دیجیتال ساینیج محتوای خود را به اندازه کافی به روز نمی کنند، این کار را یک ماه در میان یا حتی با دفعات کمتر انجام می دهند. این یک فرصت از دست رفته برای تبلیغ محصولات جدید و نمایش موجودی آنها به مشتریان بالقوه است.

چالش دیگر در ارائه محتوای مرتبط است. فقط به این دلیل که برخی از اطلاعات به راحتی در دسترس هستند به این معنی نیست که ارزش نمایش دادن را دارند. فقط محتوایی را نمایش دهید که با زمینه کسب و کار شما مرتبط باشد.

ارتباط یک پیام همچنین به پیام های محلی بودن آن مربوط می شود. برای مثال، برای خرده‌فروش‌هایی که مکان‌های مختلف دارند، ممکن است یک پیام یکپارچه تأثیر مطلوبی نداشته باشد. گزینه بهتر این است که هر مکان با محتوای خاص خود، سفارشی سازی شده برای مخاطبان هدف در آن مکان خاص ارائه شود. بنابراین، خرده فروشان باید روی تجزیه و تحلیل داده ها سرمایه گذاری کنند، که به تولید پیام های بسیار هدفمند کمک می کند.

۲. مشکل در به روز رسانی
در رتبه دوم، با ۱۵.۴ درصد، مشکل در به روز رسانی محتوا است. حتی با درک اهمیت به‌روزرسانی محتوا، بسیاری از کاربران دیجیتال ساینیج در انجام آن با چالش‌هایی روبرو هستند. کاربرپسندترین پلتفرم های دیجیتال ساینیج ممکن است هنوز برای برخی از کاربران یک چالش باشد.

مهمتر از همه، بیشتر کاربران باید یک تیم استخدام کنند، نه فقط برای تولید محتوا، بلکه برای به روز رسانی محتوا. مشکل در به روز رسانی محتوا بخش بزرگی از این است که چرا اکثر کاربران آن را به دفعات انجام نمی دهند.

۳. وقت گیر
ارائه راه حل های دیجیتال ساینیج درست از مرحله طراحی تا تولید نهایی یا رونمایی می تواند زمان بر باشد. ممکن است چندین اجرا طول بکشد تا در نهایت به ترکیبی از طراحی و محتوایی بپردازید که برای برند و کمپین بازاریابی شما مناسب است. علاوه بر این، همه این ملاحظات نشان داد که عنصر زمان ۱۰.۸٪ از تعداد بزرگترین نقاط درد را به دست آورده است.

اگر یک تیم داخلی این فرآیند را مدیریت کند، قطعاً بر بهره وری کلی تأثیر می گذارد زیرا آنها زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. به همین دلیل است که اکثر کاربران تصمیم می‌گیرند وظایف مرتبط را به متخصصان برون سپاری کنند.

۴. هزینه
هزینه اولیه راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج قطعاً بالاتر از هزینه‌ای است که برای تابلوهای چاپی سنتی هزینه می‌کند.کسب و کارها باید روی سخت افزار، نرم افزار و سیستم مدیریت محتوا سرمایه گذاری کنند. کسب‌وکارهایی که فایل‌های بزرگ و با وضوح بالا را نمایش می‌دهند ممکن است برای غلبه بر محدودیت‌های پهنای باند تحمیل‌شده توسط اکثر ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) نیاز به سرمایه‌گذاری در یک اتصال خصوصی داشته باشند.

این سرمایه گذاری اولیه بالا می تواند به ویژه برای مشاغل کوچکتر بازدارنده باشد. در مجموع، هزینه بالای ۱۸.۵ درصد از تعداد نقاط درد بزرگ علامت دیجیتال است. با این اوصاف، نگاهی به تصویر بزرگتر و بازگشت سرمایه بالقوه انگیزه بزرگی برای ادامه سرمایه گذاری است.

در نتیجه
دیجیتال ساینیج برجسته است و در چند سال آینده بزرگتر خواهد شد. حتی با توجه به نکات دردناک، کاملاً واضح است که دیجیتال ساینیج برای همه انواع و اندازه های کسب و کار مفید است.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *