دسته‌بندی نشده

چگونه دیجیتال ساینیج نحوه مشاهده تبلیغات را تغییر داده است؟

دیجیتال ساینیج

در طول دهه‌ها به راحتی می‌توان فهمید که تبلیغات چقدر بر دنیای ما تأثیر گذاشته است. در نوع فکر کردن ما، روش خرید و نحوه تصمیم گیری ما برای انجام کارها تبلیغات پیرامون مان تأثیر بسیار زیادی دارند. تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی تغییر کرده اند و با تغییر نیازهای مصرف کننده، روش های توزیع آن توسط شرکت ها نیز تغییر کرده است. روش هایی مانند نمایشگرهای دیجیتال ساینیج اکنون فضای بسیار زیادی از تبلیغات محیطی را در اختیار گرفته اند.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، تبلیغ‌کنندگان مجبور هستند تا حد زیادی از ابزارهای سنتی برای تبلیغات برند، محصولات یا خدمات خود دور شوند. به دلیل فراگیری پلتفرم های دیجیتال، تبلیغات اکنون قدرت را به مصرف کننده بازگردانده است و او اکنون منابع لازم را برای تصمیم گیری در مورد آنچه می بیند و می شنود دارد.

پس چگونه دنیای تبلیغات در دیجیتال ساینیج تغییر کرده است؟

ارتباطات بهبود یافته

تبلیغات ارتباط است و سال‌هاست که برای نمایش محصولات، خدمات و برندها به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود. اما با وابستگی مردم به تلفن های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های قابل حمل، این روش ارتباطی تغییر کرده است.

دیجیتال ساینیج دیگر یک ابزار تک بعدی نیست و منتقل کننده اطلاعاتی است که در زمان درست به مشتری اطلاع رسانی میکند. این تغییر با فناوری در حال توسعه ای که مردم به آن تکیه می کنند تقویت شده است، به همین دلیل تبلیغات تعاملی در حال افزایش است.

اشکال سنتی تبلیغات به سرعت بی اثر می شوند. این بدان معناست که تبلیغات دو بعدی و مسطح در رسانه های چاپی در حال مرگ است. اکنون انواع مختلفی از تبلیغات و تابلوها توجه مردم را به خود جلب کرده است، شرکت ها باید بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و آنها را وادار به ارتباط متقابل کنند.

مزیت دیجیتال ساینیج این است که تبلیغات می تواند برای یک گروه خاص مشتریان هدف قرار گیرد. تبلیغات چاپی سنتی فقط می‌تواند یک پیام را در یک زمان نمایش دهد و شرکت تبلیغاتی باید به کسی تکیه کند که در زمان مناسب در مکان مناسب است.

هزینه پایین تر تبلیغات در دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج در هزینه تبلیغات نیز تاثیر گذاشته است. اگرچه دیجیتال ساینیج در زمان راه اندازی گزینه پرهزینه‌تری است، اما در واقع بودجه کمتری را در طول مدت زمان نیاز خواهد داشت.

هنگامی که سرمایه گذاری اولیه در دیجیتال ساینیج انجام می شود، هزینه اجرا و نگهداری این نمایشگرها نسبتاً کم است. به عنوان مثال، در نرم افزار برنا رسانه که شما یکبار هزینه سرور را پرداخت میکنید تنها هزینه‌های نگهداری و تولید محتوا وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر بخواهید از تابلوهای سنتی برای تبلیغات استفاده کنید، که دائماً نیاز به به روز رسانی و چاپ مجدد دارند، می توانید ببینید که چگونه دیجیتال ساینیج هزینه های تبلیغات شما را کاهش میدهد.

به علاوه می‌توانید فوراً بفهمید که چه چیزی در محتوای شما مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست. گرفتن داده ها بر اساس تعامل و تجزیه و تحلیل آنها را می توان تقریباً در لحظه انجام داد.

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تغییر دنیای تبلیغات خواهیم بود، تبلیغات با تکامل نیازهای مشتری سازگار خواهد شد. دیجیتال ساینیج به عنوان وسیله ای برای تبلیغات به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را به درستی مورد هدف قرار دهید، به آنها محتوای مرتبط را ارائه دهید و از رفتارهای تعاملی بهره ببرید و همه اینها با هزینه کمتری نسبت به قبل است.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *