دسته‌بندی نشده

چه چیزی نیاز به دیجیتال ساینیج را برای اطلاع رسانی ایجاد می کند

دیجیتال ساینیج

روند استفاده از دیجیتال ساینیج این روزها به قدری شایع شده است که بسیاری از کسب و کارها و موسسات در حال استفاده از آنها هستند. هیچ چیز نمیتواند بیشتر از دیدن یک تابلوی دیجیتال که تنوع و قابلیت های بسیار بیشتری از تابلویی متشکل از یک تکه کاغذ دارد توجه افراد را به سمت خود جلب کند. موارد زیر نشان میدهد که چرا نیاز به دیجیتال ساینیج داریم.

برنامه های بیشتر و به روز رسانی های سریع

برای استفاده عالی تر از این صنعت باید به فکر تولید هرچه بیشتر محتوا و به روز رسانی های زیاد بود. محل هایی با تعداد زیاد سالن های کنفرانس و موسساتی که جلسات زیادی برگزار می کنند (مانند دانشگاه ها) کاندیدهای اصلی برای استفاده از دیجیتال ساینیج هستند. به طور خاص برای کنفرانس ها و سخنرانی ها، دیجیتال ساینیج نه تنها در به روز رسانی زمان و مکان رویدادها، بلکه در ارائه توضیحات و تبلیغات برای این نوع رویدادها نیز مفید است.

البته هر شرکت یا خدمات حمل و نقل عمومی هم احتمالاً میتواند استفاده زیادی از این صنعت کند. استفاده نکردن از این فناوری در  موقعیت هایی که متکی بر انتقال اخبار و به روز رسانی های مداوم به مشتریان است، به وضوح غیرقابل توجیه است. شاید پنج سال پیش چنین نیازی به استفاده از این صنعت نبود اما حالا وسیله ای ضروری برای اطلاع رسانی سازمانی می باشد.

تصاویر زیبا و ویدیوها

اگر فکر می‌کنید که تابلوهای شما می‌توانند رسانه‌های زیادی برای نمایش دادن داشته باشند، خواه عکس یا به‌ویژه ویدیو باشند، دیجیتال ساینیج کاملاً برای نیازهای شما مناسب است. دیجتال ساینیج برای نمایش عکس‌ها و محتویات گرافیکی عالی عمل می‌کند، زیرا تصویری با کیفیت عالی به شما می‌دهد که می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های چاپ اضافی مانند چاپ‌های فیزیکی، دوباره از آنها استفاده کنید یا تغییرشان دهید. وقتی هزینه‌های بلندمدت چاپ‌های با کیفیت بالا را در نظر می‌گیرید، دیجیتال ساینیج همیشه ارزان‌تر خواهد بود و معمولاً کارایی بهتری هم خواهد داشت.

یکی از بهترین محتوا برای این صنعت ویدیو است. هیچ راه بهتری از دیجیتال ساینیج برای پخش ویدیو از راه دور در نمایشگرها وجود ندارد. با این حال پخش صدا ممکن است کمی مسأله ایجاد کند، اما همه چیز بستگی به این دارد که از چه نوع نمایشگری برای پخش ویدیو ها استفاده می‌کنید.

دیجیتال ساینیج تعاملی

در حالی که این فناوری هنوز بسیار جدید و گران است، دیجیتال ساینیج لمسی می تواند موهبتی برای نیازهای شما باشد. به خصوص اگر قصد دارید از این صنعت برای اهداف اطلاع رسانی و هدایت مخاطبان استفاده کنید. داشتن یک کیوسک لمسی باعث می شود که بتوانید اطلاعات زیادی را در یک طرح ارائه دهید بدون اینکه همه در یک صفحه نمایش داده شوند. میتوان گفت که صفحه نمایش های لمسی آینده ساینیج دیجیتال است.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *