دسته‌بندی نشده

دیجیتال ساینیج دینامیک چیست؟

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج دیگر دستگاه‌های ثابتی نیستند که تصاویر، ویدیوها و سایر محتواها را حلقه‌بندی کنند. نمایشگرهای هوشمند امروزی می‌توانند محتوا را در زمان واقعی تغییر دهند، محتوای زنده مانند آب‌وهوا و اخبار را نشان
دهند و اجازه به‌روزرسانی از راه دور را بدهند.
دیجیتال ساینیج پویا (DDS) اطلاعاتی را نشان می‌دهد که در پاسخ به شرایط از پیش تعیین‌شده تغییر می‌کند. به عنوان مثال، سنسورها، تشخیص چهره و دوربین های موجود در یک صفحه نمایش خرده فروشی می توانند سن و جنسیت
مخاطب را تشخیص دهند. در نتیجه، کسب‌وکارها محتوای هدفمند و شخصی‌شده‌تری را برای بهبود تجربه مشتری نشان می‌دهند.

اگر به صفحه نمایش های ویدئویی در استادیوم ها، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها، مراکز خرید توجه کرده اید، شاهد افزایش محبوبیت تابلوهای پویا بوده اید. علائم دیجیتال به دلیل رنگ‌های پر جنب و جوش، حرکت و گرافیک با وضوح
بالا در جلب توجه برتری دارند. اساساً، نمایشگرهای پویا “نشانه های زنده” هستند که در دنیای شلوغ امروزی به راحتی قابل تشخیص هستند.

1. انعطاف پذیری بیشتر
هنگامی که یک پوستر چاپ شده را نمایش می دهید، تا زمانی که آن را با یک بنر جدید جایگزین نکنید، بدون تغییر باقی می ماند. برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر با بودجه‌های محدود معمول است که یک پیام چاپی را بیش از ارزش مفید آن به
نمایش بگذارند. در این حالت، به دلیل محتوای غیر الهام بخش، فرصت های متعددی را برای فروش از دست می دهید.

در مقایسه، همیشه می توانید محتوای جدیدی را در راه حل های دیجیتال ساینیج ایجاد کنید. محتوای داینامیک دیجیتال ساینیج می تواند بر اساس زمان سال یا زمان روز برای حمایت از اهداف بازاریابی تغییر کند. علاوه بر این، نرم
افزار دیجیتال به شما امکان می دهد اطلاعات یک علامت یا شبکه ای از علائم را در یک مرکز مراقبت های بهداشتی، محوطه دانشگاه یا چندین مکان به روز کنید. علاوه بر این، می توانید محتوا را از هر مکانی از طریق یک سیستم
مدیریت محتوا ویرایش کنید.

2. جلب توجه
63 درصد از مردم می گویند که نمایشگرهای دیجیتال ساینیج توجه آنها را به خود جلب می کند و از تبلیغات بیلبورد، تلویزیون و اینترنت موثرتر است. در واقع، مشتریان و رهگذران علائم ثابت را نادیده می گیرند و از آنها چشم پوشی
می کنند و پس از مشاهده، بازدیدکننده دیگر نگاه نمی کند. در مقابل، یک علامت دیجیتال توجه را جذب می کند، درگیر می کند و حفظ می کند.

متعاقباً، فروشگاه‌های آجر و ملات می‌توانند بازدیدکنندگان را تشویق کنند که وارد فروشگاه‌های خود شده و از طریق علائم پویا به گشت و گذار بپردازند. به خاطر داشته باشید که نسل جوان با استفاده از تلفن همراه و iPad بزرگ شده
اند و در نتیجه به پیام های قانع کننده پاسخ می دهند.

3. ارسال پیام های هدفمند.
محتوای دیجیتال ساینیج پویا جاری، مرتبط و به موقع است. برای مثال، تابلوهای منوی دیجیتال می‌توانند در دسترس بودن کالا، قیمت‌های به‌روز شده و فرصت‌های فروش جدید را منعکس کنند. به طور مشابه، فرودگاه ها می توانند زمان
حرکت و ورود را از پایگاه داده های خود نمایش دهند تا مسافران را مطلع کنند.

در مقابل، علائم استاتیک اغلب اطلاعات قدیمی را نشان می دهد که مشتریان را ناامید می کند. با ساینیج دیجیتال پویا، مصرف کنندگان آنچه را که در حال حاضر دارید می بینند و در نتیجه شکایات کمتری را به همراه دارند. علاوه بر
این، پخش‌کننده‌های رسانه دیجیتال به شما امکان می‌دهند تا برنامه‌هایی ایجاد کنید، جایی که محتوا به طور خودکار مطابق با شرایط از پیش تعیین‌شده تغییر می‌کند.

4. بهبود تعامل
ساینیج دیجیتال پویا می تواند تعامل و تجربه مشتریان را افزایش دهد. از محتوای زنده مانند ترافیک و آب و هوا گرفته تا محتوای ویدیویی مانند موسیقی و ویدیوهای نمایشی، صفحه نمایش فرصت های بی پایانی برای سرگرم کردن
بازدیدکنندگان فراهم می کند. علاوه بر این، بازاریاب‌ها می‌توانند پیام‌های بازاریابی را با محتوای سرگرم‌کننده ترکیب کنند تا مشتریان فروشگاه را روی صفحه نمایش نگه دارند.

به عنوان مثال، رستوران داران می توانند دستور العمل ها، اقلام جدید، نکات آماده سازی، تبلیغات ویژه و اطلاعات تغذیه ای را نشان دهند. به طور مشابه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند داستان‌های محصول را با علائم پویا
تعریف کنند و تصاویری را از خریداران پخش کنند.

5. فرصت های برندسازی
ساینیج دیجیتال پویا به کسب و کارها کمک می کند تا خود را به عنوان سازمان های مدرن و با فناوری پیشرفته شکل دهند. به عنوان مثال، قرار دادن سخت افزار دیجیتال به طور برجسته در سراسر تأسیسات خود، تعهد شما را به
استفاده از فناوری نوآورانه برای برآوردن نیازهای مشتری نشان می دهد.

به همین ترتیب، شرکت‌کنندگان در یک نمایشگاه تجاری می‌توانند از صفحه‌نمایش‌های دیجیتال برای متمایز شدن، جذب مشتریان و برجای گذاشتن یک اثر به یاد ماندنی استفاده کنند. همچنین، تابلوهای دیجیتال پویا را در لابی یا اتاق‌های
انتظار با آرم‌ها و رنگ‌های خود تعبیه کنید تا وفاداری به برند شرکت خود را تشویق کنید.
اجزای دیجیتال ساینیج پویا
کسب و کارهایی که قصد دارند در عصر دیجیتال رونق بگیرند، باید روی تابلوهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. در واقع، هنگام خرید، رفتن به مدرسه یا رانندگی به سمت محل کار، نمایشگرها ما را احاطه کرده اند. کاربردهای این
فناوری عبارتند از:

1. راه یابی
صفحه نمایش های لمسی می توانند بازدیدکنندگان را از طریق محوطه دانشگاه، مرکز مراقبت های بهداشتی یا ساختمان اداری شما هدایت کنند. علائم دیجیتال پویا علاوه بر نشان دادن نقشه ها و دادن مسیرها، به افراد امکان می دهد
مسیری را برای رسیدن به مقصد خود ترسیم کنند. علاوه بر این، می‌توانید تابلوهای راه‌یابی را با فهرست‌های راهنما ترکیب کنید تا به بازدیدکنندگان کمک کند خروجی‌ها، بخش‌ها و امکانات رفاهی را پیدا کنند.

2. تعامل
به مشتریان اجازه دهید تا برای تجربه ای بهتر، پانل های تابلوهای دیجیتال را لمس کرده و با آنها تعامل داشته باشند. برای این کار به سخت افزار و نرم افزاری نیاز دارید که بتواند محتوای تعاملی را تقویت کند. به عنوان مثال، به
مشتریان اجازه دهید سفارشات خود را سفارشی کنند و کاتالوگ شما را در کیوسک های سلف سرویس مرور کنند. تابلوهای دیجیتال تعاملی می توانند محصولات جدید را تبلیغ کنند یا مشتریان را دعوت کنند تا بخشی از تجربه شرکت شما
باشند.

3. فیدهای رسانه های اجتماعی
راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج پویا می‌توانند با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ادغام شوند و فیدها را روی مانیتور نمایش دهند. پس از آن، می توانید نظرات توییتر یا فیس بوک، کمپین های اینستاگرام، فیدهای RSS یا صفحات وبلاگ را از
وب سایت خود پخش کنید.

4. تعامل تلفن همراه
دیجیتال ساینیج امکان ادغام شخص ثالث را فراهم می کند که شامل تعاملات تلفن همراه است. کدهای QR یا حسگرهای NFC را روی نمایشگرها تعبیه کنید تا مشتریان بتوانند اطلاعات بیشتری را در تلفن یا رایانه لوحی خود مشاهده
کنند.

در نتیجه
کیوسک های صفحه لمسی، ویدئو وال ها و صفحه نمایش های روشن و در فضای باز بهترین راه ها برای جذب مشتری در عصر دیجیتال هستند. علاوه بر این، محتوای داینامیک دیجیتال ساینیج می تواند به طور خودکار مطابق با شرایط
از پیش تعیین شده به روز شود تا اطلاعات هدفمند، مرتبط و به موقع را ارائه دهد. در نتیجه، فرصت های جدیدی برای تبلیغ برند خود، افزایش فروش و حفظ توجه به دست می آورید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *