دسته‌بندی نشده

5 ایده محتوای ارتباطی کارکنان برای دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج:به گفته تجارت پرس، 85 درصد از کارمندان زمانی که ارتباطات داخلی بسیار مؤثر است، درگیر هستند. در نتیجه، کارکنان شما انگیزه بیشتری برای کار در جهت دستیابی به اهداف سازمانی شما خواهند داشت. در بلندمدت، می‌توانید انتظار روحیه بالاتر، تجربیات مشتری بهتر و سود کلی را داشته باشید.

در مواجهه با همه‌گیری جهانی، بسیاری از شرکت‌ها ایده یک محل کار یا محیط کار دیجیتال را پذیرفته‌اند. یکی از نگرانی‌های مهم این است که بین کارمندان از راه دور احساس قطع ارتباط و از دست دادن احساس قوی تعلق داشته باشید. بنابراین، بسیار مهم است که استراتژی و ابتکارات ارتباطات داخلی خود را برای رسیدگی به این نگرانی ها که توسط کارگران راه دور مطرح می شود، ساختار دهید.

دیجیتال ساینیج برای ارتباطات داخلی موثر
هیچ کمبودی برای کانال های ارتباطی برای ارتباط با کارکنان و سایر ذینفعان وجود ندارد. برنامه ریزی جلسات حضوری در سراسر شرکت برای ارتباط در محل کار ممکن است به دلیل محدودیت زمانی، همیشه بهترین ایده نباشد.

ایجاد مشارکت کارکنان مستلزم آن است که نه تنها پیام های درست را ارسال کنید، بلکه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و از بهترین ابزارهای ارتباطی استفاده کنید. در نتیجه، راه حل های علامت دیجیتال شرکتی را وارد کنید، که برای ارتباطات تجاری عالی هستند.

در واقع، دیجیتال ساینیج از راه های مختلفی ارتباط کارکنان را تقویت می کند. با توجه به این موضوع، در اینجا چند ایده عالی ارتباط داخلی برای دیجیتال ساینیج شما وجود دارد.

1. پیام خوش آمدید
کاری کنید که هر کارمند جدیدی از همان روز اول از پیوستن به تیم شما خوشحال شود. می‌توانید با نمایش پیام‌های خوشامدگویی شخصی‌شده همراه با عکس و نام کارمند، اعضای تیم جدید احساس خاصی داشته باشند و تجربه کارمندی خود را با کیفیت آغاز کنند.

این پیام های خوش آمد گویی علاوه بر ایجاد احساس خاص در اعضای تیم جدید، آنها را به کل تیم معرفی می کند. یخ شکنی و به طور کلی شروع مکالمه برای همه آسان تر خواهد بود.

2. پیام های تبریک
آن کارمندی را که به تازگی ترفیع کسب کرده و در راه بالا رفتن از نردبان شرکت است، جشن بگیرید. به عنوان مثال، پیام تبریکی که در تابلوی دیجیتال شما پخش می‌شود، به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کارمند تازه ارتقا یافته احساس می‌کند بسیار مورد قدردانی قرار می‌گیرد. همچنین به کارکنان کمک می کند تا از تغییرات در سازمان آگاه شوند.

3. بیانیه ماموریت و ارزش ها
به کارکنان خود یادآوری کنید که به عنوان یک سازمان از چه چیزی دفاع می کنید، فرهنگ شرکت خود و دقیقاً برای چه چیزی تلاش می کنید. در واقع، این یکی از ایده های ارتباطی کارکنان است که تضمین می کند کارکنان شما بر روی اهداف شرکت متمرکز می مانند. علاوه بر این، روحیه را تقویت می کند و به همه احساس مسئولیت می دهد و آنها را به سمت اهداف و اهداف شرکت شما سوق می دهد.

4. داشبورد عملکرد شرکت
به عنوان یک شرکت چقدر خوب کار می کنید؟ نمایش داشبورد شرکت در سراسر دیجیتال ساینیج شما یک استراتژی ارتباط داخلی عالی است تا به همه نگاهی به عملکرد شما بدهد. در واقع، ارتباطات داخلی که بسیار مؤثر هستند، 47 درصد بازده کلی بهتری برای سهامداران دارند. اگر شرکت خوب عمل کند، دلیلی برای جشن گرفتن است، و در غیر این صورت، تیم شما برای انجام بهتر معیارهای عملکرد به چالش کشیده خواهد شد.

5. برنامه های مزایای کارکنان
دیجیتال ساینیج ابزاری عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به برنامه های مزیتی است که کارکنان شما ممکن است واجد شرایط آن باشند. ممکن است این امتیازات را در طول فرآیند ورود به سیستم توضیح داده باشید، اما یادآوری همیشه عالی است. بنابراین، به کارمندان خود اجازه دهید بدانند که برایشان ارزش قائل هستند و از آنها قدردانی می شود و این باعث می شود تیم همیشه بهترین کار خود را انجام دهد. اگر وبینارها و آموزشی دارید، آنها را برای یادآوری به تیم خود به نمایش بگذارید.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *