دسته‌بندی نشده

پیش‌بینی‌هایی برای آینده تابلوهای دیجیتال ساینیج..

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج به طور فزاینده ای به جنبه ای از زندگی روزمره تبدیل می شوند. انعطاف پذیری آنها، استقرار آنها را در صنایع مختلف آسان می کند. طبق تحقیقات، تا سال 2025، این بخش دارای ارزش خالص 31.7 میلیارد دلار خواهد بود. در حالی که آینده دیجیتال ساینیج امیدوارکننده به نظر می رسد، انتظارات رشد خاص آن چیست؟ این منبع جامع با کاوش در روندهایی که این زمینه را شکل خواهد داد، یک شروع ارزشمند به شما می دهد.

ملاحظات کلیدی تحقیق
درست مانند سایر بخش های فناوری، دیجیتال ساینیج همچنان به تجربه نوآوری های تاول زا ادامه می دهد. به غیر از باریک‌تر و روشن‌تر شدن، نمایشگرها نیز اندکی پیشرفته می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قبلی که صرفاً اطلاعات را تحت فشار قرار می‌دادند، محصولات مدرن می‌توانند تجربیات را نیز سفارشی کنند. هنگام جمع آوری داده ها برای این مقاله، ما ملاحظات عمیق زیر را در نظر گرفتیم:

مکان شرکت هایی که به احتمال زیاد از آینده دیجیتال ساینیج سود می برند. اکثریت در ایالات متحده و پس از آن آسیا، اروپا، کانادا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا هستند.
نوع موسسه ای که از علائم دیجیتال استفاده می کند. اگرچه در چندین صنعت قابل استفاده است، اما ما سه دسته کلی ایجاد کردیم: شرکت‌هایی که نرم‌افزار، سخت‌افزار و خدمات مرتبط با علامت دیجیتال ارائه می‌دهند، کاربران نهایی، و کاربران نهایی بالقوه. نوع سازمانی که به احتمال زیاد علائم دیجیتال را مستقر می کند. آنها شامل آژانس های تبلیغاتی، بخش خرده فروشی، موسسات آموزشی، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، هتل ها، سازمان های دولتی و کازینوها هستند.
چگونه اپراتورها در حال حاضر از علائم دیجیتال خود استفاده می کنند. آیا منوها، اطلاعات تبلیغاتی یا تبلیغات در فضای باز را در فروشگاه نمایش می دهید؟
آیا مشتریان فعلی چندین مکان دارند؟ اگر پاسخ مثبت است، آیا در همه آنها از دیجیتال ساینیج استفاده می کنند؟ اگر نه، آیا آنها قصد دارند؟
مزایای تجربه شده از زمان استقرار راه حل های علامت دیجیتال. به عنوان مثال می توان به بهبود تعامل مشتری، آگاهی بیشتر از برند، افزایش فروش و زمان انتظار کمتر اشاره کرد.
تولیدکنندگانی که با این خواسته‌ها مواجه می‌شوند، اضافه‌کاری می‌کنند تا ویژگی‌های تحلیلی و سفارشی‌سازی پیشرفته‌تری را لحاظ کنند.

انتظارات اصلی برای آینده تابلوهای دیجیتال
کارشناسان صنعت انتظارات زیر را برای آینده دیجیتال ساینیج دارند:

1. اتوماسیون
یک صفحه نمایش دیجیتال ساینیج می تواند مشتریان شما را سریعتر و مقرون به صرفه تر از انسان ها درگیر کند. همچنین راه های تعاملی برای جلب توجه از طریق ابزارهای ارتباطی و بازاریابی درجه یک را امکان پذیر می کند. اگرچه راحتی را ارائه می دهد، اما اگر به تکرار آن ادامه دهید، محتوا نیز می تواند کهنه شده و مخاطبان هدف شما را دور کند.

در گذشته، به‌روزرسانی‌های دستی پرهزینه و ناشیانه بود، زیرا علاوه بر ایجاد محتوای جدید، این فرآیند شامل مراحل مختلف دیگری نیز می‌شد. به عنوان مثال، شما باید تحت یک پروسه تایید زمان بر هستید. اتوماسیون این مشکل را با نمایش به روز رسانی های بلادرنگ حل می کند. می‌توانید تمام اطلاعات را یک بار برنامه‌ریزی کنید، پس از آن، آن‌ها را مطابق با تقویم خود به شیوه‌ای ساده نشان می‌دهید.

نمونه هایی از اتوماسیون عبارتند از پیام های خوش آمد گویی، محتوای مبتنی بر تعطیلات، و راه اندازی محصول. هوش مصنوعی (AI) نقش اساسی در آینده تابلوهای دیجیتال ساینیج خواهد داشت. این امکان سفارشی سازی دقیق محتوا را پس از ارزیابی چندین پایگاه داده برای بینش های مربوطه فراهم می کند.

2. تعامل
فناوری دیجیتال ساینیج تعاملی علاوه بر نمایش اطلاعات شامل چندین ویژگی اضافی نیز می شود. به عنوان مثال می توان به سفارش رومیزی، کیوسک های صفحه لمسی و بازی های داخلی اشاره کرد. اگرچه رستوران‌ها پذیرای این افزودنی‌ها بوده‌اند، بخش‌های دیگر از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند. آنها شامل تبلیغات خرده فروشی و مستقیم هستند. پاسخ مشتریان نیز مثبت است.

این برنامه ها نقشه های راهیابی تعاملی، جمع آوری اطلاعات تماس، آموزش، نمایش دموها و ارائه کاتالوگ های خرید هستند. همچنین می توانید منوها را به اشتراک بگذارید، با کارمندان ارتباط موثرتری برقرار کنید، آگاهی از برند ایجاد کنید و مسابقات را مدیریت کنید. در نتیجه، نمایشگرهای تعاملی آینده چیزی بیش از لمس را در خود جای خواهند داد.

همه‌گیری COVID-19 ضرورت ایجاد راه‌حل‌های غیرلمسی را برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر اقدامات مهاری افزایش داد. آنها شامل کنترل ژست و دستورات صوتی هستند. به گفته Verto Analytics، در سال 2017، حداقل 44 درصد از تلفن های هوشمند ایالات متحده برای جستجوی صوتی استفاده شده است.

این روند نشان می‌دهد که تعامل چند کاناله نقش اصلی را در آینده سیگنال دیجیتال ایفا خواهد کرد. خوشبختانه، شما نیازی به بازنگری کلی پخش کننده های رسانه خود نخواهید داشت. به این دلیل که برخی از این ویژگی‌ها با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، حسگرها و ادغام‌های برنامه کار می‌کنند.

3. یکپارچه سازی موبایل
نمایشگرهای دیجیتال مدرن در حال حاضر به مشتریان شما اجازه می دهند تا از طریق دستگاه های تلفن همراه خود با پنل های نمایشگر تعامل داشته باشند. برخی از کسب‌وکارها نیز از چراغ‌ها برای تنظیم و شخصی‌سازی پیام‌هایی که به مشتریان ارسال می‌کنند، استفاده می‌کنند. این نوآوری به شما این امکان را می دهد که خریداران را بر اساس جنسیتشان جدا کنید، از جمله ویژگی های متمایز دیگر. به عنوان مثال، کمپین بازاریابی شما اگر به جای همه مشتریان، به خریداران زن در مورد فروش لباس اطلاع دهید، موثرتر می شود.

همچنین می توان عادات خرید آنها را با نظارت بر تعامل آنها با شبکه های Wi-Fi عمومی ردیابی کرد. این ویژگی با بهبود ادغام با فناوری دیجیتال ساینیج و شرکت‌های شبکه مجاورت دقیق‌تر می‌شود. همچنین به کسب و کار شما اجازه می دهد تا داده های مهم را برای استفاده در کمپین های هدفمند جمع آوری کند.

پهنای باند محدود یکی از چالش های یکپارچه سازی موبایل است. با این حال، گسترش شبکه های 5G باید این مشکل را حل کند. همچنین باید با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بهبود سفارشی‌سازی و افزایش ارزش، تعامل مشتری را افزایش دهید.

4. چند صفحه نمایش برای اهداف سفارشی
با بهبود کیفیت صفحه نمایش ها، قیمت آنها نیز مقرون به صرفه تر می شود. آینده دیجیتال ساینیج از چندین پنل نمایشگر برای بهبود و ساده‌سازی تجربه مشتری استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال، خریداران دیگر نیازی به جستجوی دستیاران انسانی برای راهنمایی آنها در فروشگاه ها نخواهند داشت. بیش از حد اطلاعات نیز دامنه توجه مصرف کننده را کاهش می دهد و حفظ تعامل از طریق منابع متعدد را ضروری می کند.

سامسونگ، NEC، ال‌جی، انویدیا، اچ‌پی، اینتل و سایر بازیگران این صنعت به طور مداوم در حال نوآوری در فناوری نمایشگر خود هستند. به غیر از صفحه نمایش های شفاف، برای اطمینان از یکپارچه سازی یکپارچه، به پردازنده های تعبیه شده، کارت های گرافیک، سیستم های شبکه و سایر لوازم جانبی نیاز دارید. به این ترتیب، آینده دیجیتال ساینیج، نمایشگرهای همگام، رزولوشن 4K و بالاتر و نمایشگرهای موزاییکی را عادی خواهد کرد.

این نوآوری ها برای نمایشگاه های تجاری، لابی هتل ها، تابلوهای تبلیغاتی شرکت ها، موزه ها، موسسات آموزشی و مراکز توجیهی مناسب خواهند بود. قابلیت‌های پردازش پیشرفته از همپوشانی‌های طرح‌ریزی، انتقال موتور چرخشی، سیستم‌های نمایش بزرگ و دیوارهای کاشی‌شده پشتیبانی می‌کنند.

5. صفحه نمایش های لمسی نوآورانه
زمانی بود که فناوری صفحه نمایش لمسی انقلابی به نظر می رسید، اما امروزه یکی از ویژگی های اصلی در اکثر دستگاه های محاسباتی است. Touchless قدم منطقی بعدی در تکامل آن است. به غیر از کنترل ژست، انواع دیگر راه حل های بدون لمس صفحه کلید مجازی و تشخیص چهره هستند. این نوآوری‌ها به موزه‌ها، خرده‌فروش‌ها و سایر کسب‌وکارها کمک کرده است تا از هجوم همه‌گیری ویروس کرونا جان سالم به در ببرند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *