دسته‌بندی نشده

5 ویژگی برتر دیجیتال ساینیج برای شرکت ها

دیجیتال ساینیج

5 ویژگی برتر نرم افزار دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج به یک عنصر اصلی ارتباطی در بین مشاغل مدرن تبدیل شده است که می خواهند تعامل مشتری و کارمندان را افزایش دهند. در حال حاضر، 60 درصد از شرکت‌های بدون علامت دیجیتال در فروشگاه‌های خود قصد دارند این فناوری را در دو سال آینده اتخاذ کنند.

با این حال، راه حل های دیجیتال ساینیج برابر ایجاد نمی شوند. شرکت‌های بزرگ با دفاتر پراکنده و تیم‌های چندفرهنگی، نیازمندی‌های پیچیده‌ای برای دیجیتال ساینیج دارند، که برای رسیدن به اهداف خود به نرم‌افزار پیچیده دیجیتال ساینیج نیاز دارند.
یک پلت فرم دیجیتال ساینیج بیشتر از ارائه محتوا به صفحه نمایش شما انجام می دهد. ویژگی‌های قوی مانند زمان‌بندی خودکار، ادغام محتوا، قالب‌های قابل تنظیم، و پشتیبانی در سطح جهانی، تولید محتوا را ساده می‌کند و باعث می‌شود کارکنان شما بر روی عملیات اصلی شما تمرکز کنند.

نرم افزار دیجیتال ساینیج سازمانی چیست؟
یک سیستم علامت دیجیتال دارای اجزای متعددی است، از جمله نمایشگرهای تجاری و پخش کننده های رسانه ای. مهمتر از همه، شما نیاز به نرم افزار دیجیتال ساینیج برای ایجاد، زمان بندی و توزیع محتوا به علائم دیجیتال دارید.

انتخاب یک پلتفرم نرم افزاری برای شرکت های بزرگ با موارد استفاده گسترده، اهداف و نیازهای محتوایی آسان نیست. خوشبختانه، نرم افزار سازمانی عملیات ساینیج دیجیتال را از یک پلت فرم مرکزی قدرتمند ساده و مدیریت می کند. بهترین نرم افزار انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و کنترل را برای کمک به شرکت ها در مدیریت استقرار تابلوهای دیجیتال پیچیده ارائه می دهد.

ویژگی‌های یک نرم‌افزار علامت‌های دیجیتالی درجه سازمانی
سیستم های علامت دیجیتال سازمانی به لطف مزایایی مانند:

1. مدیریت از راه دور
توانایی انتشار محتوای دیجیتال و مدیریت صدها صفحه نمایش از هر کجا برای کسب و کارهای بزرگ بسیار ارزشمند است. در حالت ایده آل، شما یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر ابر می خواهید که به راحتی از طریق اینترنت از هر دستگاهی قابل دسترسی باشد.

نرم افزار شما باید یک داشبورد متمرکز و کاربرپسند داشته باشد که به نظر برسد به جای استفاده از چندین صفحه، از یک نمایشگر استفاده می کنید. علاوه بر این، این پلتفرم باید تغییرات محتوای بلادرنگ را امکان پذیر کند که به شما در ارائه محتوای مرتبط به مخاطبان کمک کند.

2. کاربران نامحدود
یک پلتفرم چند کاربره با ویژگی‌های کنترل دسترسی مناسب شرکت‌هایی است که تیم‌های زیادی به شبکه‌های علامت دیجیتال دسترسی دارند. به طور خاص، می توانید چندین سطح مجوز را تنظیم کنید که به افراد مختلف اجازه می دهد به جنبه های خاصی از سیستم شما مانند مدیریت محتوا یا زمان بندی دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال، یک بخش مراقبت های بهداشتی ممکن است بخواهد روی محتوایی که روی صفحه نمایش پخش می شود کنترل داشته باشد، اما ممکن است بخواهید امتیازاتی مانند گزارش دهی و مدیریت دامنه را محدود کنید. علاوه بر این، یک پلت فرم قوی به شما امکان می دهد افراد با مجوزهای کاربر مشابه را در گروه هایی برای مدیریت آسان تر سازماندهی کنید. این مجوزها باید به راحتی از داشبورد
مرکزی جمع شوند.

3. پشتیبانی چند زبانه

شرکت های چندملیتی برای برقراری ارتباط یکپارچه با کارمندان و مشتریان به پلتفرم های علامت دیجیتال با پشتیبانی چند زبانه نیاز دارند. بهترین پلتفرم ها به شما امکان می دهند نمایشگرهای چندزبانه را بر اساس مکان مدیریت کنید.

به عنوان مثال، یک سازنده می تواند انگلیسی را به عنوان زبان نمایش برای کارخانه های مستقر در ایالات متحده و فرانسوی را برای کارخانه های مستقر در کبک، کانادا تعریف کند. از طرف دیگر، می‌توانید پیام‌هایی را به دو زبان یکی پس از دیگری نمایش دهید. در نتیجه، کارمندان بدون توجه به جایی که هستند، همان اطلاعات را دریافت می کنند.

4. گزینه های برنامه ریزی جامع
ایجاد محتوای دیجیتال ساینیج بر مشاغل بزرگ و کوچک چیره می شود. در حالت ایده آل، نمایشگرهای دیجیتالی شما باید پیام مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب نشان دهند. برای مثال، رستوران‌هایی که زنجیره‌های متعدد دارند، باید منوی دیجیتالی خود را برای صبحانه، ناهار و شام در همه مکان‌ها به روز کنند.

خوشبختانه، بیشتر نرم‌افزارهای دیجیتال ساینیج دارای ویژگی‌های زمان‌بندی هستند که محتوای از پیش برنامه‌ریزی‌شده را در زمان‌های خاص اجرا می‌کنند. لیست های پخش نامحدود با ایجاد برنامه های متعدد برای گروه های مختلف صفحه نمایش، عملکرد نرم افزار شما را افزایش می دهد. شما باید بتوانید هر لیست پخش را با محتوای خاص زمان و مکان توسعه دهید.

علاوه بر این، این پلتفرم باید به شما اجازه دهد تا آنجا که لازم است برنامه ریزی کنید و لیست های پخش را خودکار کند تا حجم کاری شما کاهش یابد. ویژگی‌های زمان‌بندی، برنامه‌ریزی کمپین‌های فصلی و انتخاب زمان انقضای محتوا را آسان‌تر می‌کند.

5. یکپارچه سازی محتوای پویا
نمایشگرهای دیجیتال در جلب توجه عالی هستند، اما مخاطبان از محتوای قدیمی و قدیمی خسته می شوند. خوشبختانه، ادغام محتوا، کارکنان و مشتریان را به محتوای تازه، به‌موقع و هیجان‌انگیزی مانند فیدهای رسانه‌های اجتماعی، اخبار، آب‌وهوا، موزیک ویدیوها به‌روزرسانی‌های ترافیک زنده می‌رساند.

علاوه بر برنامه‌ها و ویجت‌های بومی، پلتفرم شما باید امکان ادغام با سیستم‌های داده داخلی مانند CRM و سیستم‌های مدیریت موجودی را فراهم کند. به عنوان مثال، یک تولیدکننده ممکن است داشبوردهای KPI را اجرا کند که کارمندان را از زمان‌های تحویل، نرخ نقص تامین‌کننده، هزینه‌های تولید و سایر معیارها مطلع می‌کند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *