دسته‌بندی نشده

تابلوهای دیجیتال ساینیج | چرا هر کلمه مهم است

دیجیتال ساینیج

تابلوهای دیجیتال ساینیج | چرا هر کلمه مهم است
دیجیتال ساینیج به طور فزاینده ای در دنیای مدرن ما استفاده می شود. رستوران ها، مطب های دندانپزشکی، سینماها و کسب و کارهای کوچک از نمایشگرهای الکترونیکی استفاده می کنند. اطلاعات تبلیغاتی در همه جا وجود دارد، پس چگونه علامت خود را متمایز کنید؟ چه کلماتی را باید در دیجیتال ساینیج خود استفاده کنید؟ آسان است. کمتر بگو وقتی صحبت از علامت دیجیتال به میان می آید، هر کلمه مهم است. محتوا این روزها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این بدان معناست که حتی اگر بهترین گرافیک را روی صفحه نمایش خود داشته
باشید، اگر کلمات کار نمی کنند، مهم نیست. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که عناصر طراحی شما تمام کارها را انجام دهند.
اصول اولیه بیایید با فرآیند نوشتن شروع کنیم. نوشتار (کلمات) روی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج بسیار مهم است.

حقایق را دریافت کنید. هر چیزی که می توانید در مورد محصول بیاموزید. به مسابقه هم نگاه کن این یک تحلیل عمیق نیست، بلکه یک ماموریت حقیقت یاب است. بیشتر اوقات، جزئیات مربوط به یک محصول است که ما را به خرید آن وادار می کند. جزئیاتی را که جذاب ترین یا چشم نوازترین هستند را پیدا کنید و آنها را یادداشت کنید. اینها می‌توانند بعداً به‌عنوان ایده‌های نمایشی برای طرح‌های دیجیتال ساینیج خود استفاده کنید. اگر برند شما تصویر خاصی دارد، سعی کنید حقایقی را بیابید که آن تصویر را تقویت می کند یا با آن کار می کند.

ایده پردازی. حالا وقت فکر کردن است ایده هایی که به سراغ شما می آیند را یادداشت کنید. دلیل انتخاب حقایقی که انجام دادید را بنویسید و سپس در مورد مخاطب هدف خود فکر کنید. خود را برای ایده‌های جدید باز نگه دارید و اگر می‌توانید، درباره ایده‌های متفاوتی که در نظر دارید با یک دوست صحبت کنید.

آن را بنویس تهیه پیش نویس مهم است، به خصوص زمانی که فضای محدودی دارید. زمانی را برای نوشتن هر چه بیشتر نسخه از نسخه خود اختصاص دهید. بهترین مورد را برای ارسال به مشتری خود انتخاب کنید.

آسان به نظر می رسد، و برای نویسندگان محتوای حرفه ای، واقعاً آسان است. اما برای بقیه ما، می‌خواهیم بدانیم چگونه می‌توان مؤثرترین کپی ممکن را ساخت. تکنیک های مختلفی برای آزمایش وجود دارد که می تواند کپی شما را موثرتر کند. که به نوبه خود منجر به نمایشگرهای دیجیتال موثرتر می شود.
فراخوانی برای اقدام
Call-to-Action: اگر چیزی را می فروشید، این مهم ترین عنصر تبلیغ شما است. اینجاست که انتخاب فعل شما بیشترین اهمیت را دارد.

با یک فعل شروع کنید: می خواهید مشتری چه کاری انجام دهد؟ به احتمال زیاد این فعل است که باید برای فراخوانی خود استفاده کنید. اگر آنها نیاز به خرید دارند، باید از کلمه “خرید” در صفحه نمایش دیجیتال ساینیج استفاده کنید. واقعا به همین اسونیه. سادگی در تبلیغات مهم است زیرا مشتریان دائماً توسط تبلیغات بمباران می شوند. با دعوت به اقدام خود آن را ساده نگه دارید، و باید نتایج را ببینید.

موضوع را نزدیک به فعل نگه دارید: خارج از موضوع سرگردان نشوید و جزئیاتی را که در مورد محصول پیدا کرده اید به اشتراک بگذارید. به مشتری بگویید چه چیزی باید بخرد. اگر همبرگر می فروشید، در فراخوان خود در مورد مزرعه پیاز صحبت نکنید. جزئیات مربوط به آنچه که محصول شما را منحصر به فرد و خاص می کند را برای پس از برقراری تماس برای اقدام ذخیره کنید. به عنوان مثال،
هنگامی که مشتری شما اطلاعات تماس خود را به شما داد، می توانید به جزئیات بیشتری در مورد محصول خود بپردازید.

چندین بار Call-to-Action را نشان دهید: اکنون که شعار ساده خود را دارید، از آن در هر کجا که می توانید استفاده کنید، به خصوص در رسانه دیجیتال ساینیج خود. اگر یک لوگو وجود دارد، باید اغلب از آن نیز استفاده کنید. با ساینیج دیجیتال، سادگی و تکرار است.

اثر موقعیت سریال
هنگامی که موارد را فهرست می کنید، اولین و آخرین مورد به احتمال زیاد به خاطر سپرده می شوند. این اثری است که توسط روانپزشکان مشاهده شده است، بنابراین اگر نیاز به فهرست کردن موارد یا جزئیات دارید، آن را در نظر داشته باشید. اگر مزایای مالکیت محصول خود را فهرست می کنید، مطمئن شوید که اولین و آخرین مزایای شما قوی ترین نقاط فروش هستند. این مهم است که به خاطر داشته
باشید، زیرا این موضوع با جایی که لیست خود را در صفحه علامت دیجیتال خود نشان می دهید، همراه است.

قطعه بندی و کدگذاری
درست مانند Serial-Position Effect، Chunk یکی دیگر از ترفندهای حافظه است که می توانید برای تقویت صفحه نمایش خود از آن استفاده کنید. ترتیبی که ما اطلاعات را دریافت می کنیم مهم است. تقریباً هر فردی برای مقداری که به خاطر می‌آورد محدودیتی دارد و اغلب این عدد حدود هفت است. اکنون زمان استفاده از حقایقی است که در طول تحقیق خود پیدا کرده اید. نگه داشتن امتیازات خود در گروه های 5 تا 7 تایی باعث می شود مشتری غرق نشود و به راحتی اطلاعاتی را که با آنها به اشتراک می گذارید هضم کند. به این «تکه‌کردن» می‌گویند و باعث می‌شود موارد کمتری برای مغز شما به خاطر بیاورد.
کدگذاری کاری است که مغز شما برای به خاطر سپردن چیزهایی مانند شناسایی موارد مشابه یا مشابه انجام می دهد. می‌توانید با از پیش مرتب‌سازی موارد برای قرار گرفتن در کنار موارد مشابه، یادآوری مغز را آسان‌تر کنید. با ساده نگه داشتن دریافت اطلاعات، این احتمال را افزایش می دهید که مشتری آنچه را که نوشته اید به خاطر بسپارد.

واج آرایی
برخی کلمات در کنار یکدیگر بهتر به نظر می رسند. این احساس مثبت ایجاد شده توسط کلماتی که هم صدا هستند، هم قافیه هستند یا با یک حرف شروع می‌شوند، کمک می‌کند متن شما در صفحه نمایش دیجیتال ساینیج شما برای مشتری بهتر به نظر برسد. مشتریان قبلاً تکنیک‌های مشابهی را تجربه کرده‌اند، و ممکن است در ذهن خود کدنویسی کنند تا تبلیغ شما شبیه به آنچه قبلا دیده‌اند باشد. این با ارتباط
مثبت به شما سود می رساند.

قانون سه
ما “تکه تکه” یا نحوه به خاطر سپردن حداقل هفت مورد را در یک زمان پوشش دادیم. منطقی است که فهرست کردن موارد کمتر بهتر عمل کند. این به ویژه برای تابلوهای دیجیتال، که در آن فضا و نوردهی
محدود است، مرتبط است. لیست سه تایی که بهترین کار را دارند. ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که در هنگام ایجاد محتوای خود برای تابلوهای دیجیتال خود، از آنها استفاده کنید.

ارتباط
در موضوع بمانید وقتی فضای محدودی دارید، نمی توانید آن را صرف حقایق بی ربط کنید. بسته به اینکه تابلوی شما در کجا قرار می گیرد، ممکن است زمان بسیار محدودی برای مواجهه با مشتری داشته باشید. اگر از تصاویر استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تصاویر در زمینه تبلیغات منطقی هستند. از تصاویری استفاده نکنید که حواس خود را از پیام نوشته شده منحرف می کند، در غیر این صورت تلاش شما برای به یاد ماندنی بودن خراب می شود. محل قرارگیری دیجیتال ساینیج شما قطعا نقش مهمی در موفقیت آن دارد.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *