دسته‌بندی نشده

5 روش بی‌نظیر استفاده از دیجیتال ساینیج در پارک‌ها

دیجیتال ساینیج

1. از بازدیدکنندگان با جاذبه های اصلی و پیشنهادات منحصر به فرد استقبال کنید
دیجیتال ساینیج برای نمایش جاذبه‌های اصلی، بسته‌های گروهی و پیشنهادات ویژه، محتوای جذابی برای نمایشگرهای بیرون از پارک خود طراحی کنید و نمایشگاه‌های شهربازی خود را از طریق تابلوهای دیجیتال تبلیغ کنید. ترکیب‌های هوشمندانه بسازید و تبلیغات خود را با توجه به ساعات شلوغی برنامه‌ریزی کنید تا به حداکثر چشم‌ها برسید.

ویدیوهایی از بهترین فعالیت‌ها پخش کنید، نشان دهید که مردم چگونه از آن‌ها لذت می‌برند، و جاذبه‌های خود را به هوشمندانه‌ترین روش به فروش برسانید.

2. تابلوهای سواری شهربازی را نمایش دهید
در دره وسیع پارک‌های تفریحی، مردم در هنگام تصمیم‌گیری برای اینکه کدام سواری را انتخاب می‌کنند، به کدام سمت حرکت کنند و بعد از آن چه کاری انجام دهند، کمی گیج می‌شوند!

تابلوهای سواری هوشمند در این مرحله به افراد کمک می کنند. از نمایشگرهای LED بزرگ در نقاط مشخص شده در پارک استفاده کنید تا به مردم کمک کنید تا متوجه علائم روشن سواری، زمان‌بندی باز و پیش‌نمایش‌های سرگرم‌کننده لذتی که قرار است تجربه کنند، شوند.

محتویات سفارشی می توانند اطلاعات دقیقی را در مورد هر سواری یا نمایشگاه نشان دهند. این می تواند تاریخچه، مبدا، محبوبیت و اقدامات ایمنی را که باید در حین سواری انجام دهید را نشان دهد. همچنین، می‌توانید گروه سنی مجاز به آن سواری، دستورالعمل‌های ویژه، خطرات مربوط به سواری و علائم ارتفاع را نشان دهید.

برنامه‌های سواری، ساعات ویژه و ساعات شادی را می‌توان بر روی صفحه‌های دیجیتال جلوی هر نمایشگاه و در نمایشگرهای بزرگ در گوشه‌های مختلف پارک موضوعی هر از گاهی نشان داد. بنابراین، می توانید به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید و انتخاب سواری خود را برای آنها آسان کنید.

3. از کیوسک ها برای تهیه بلیط و مدیریت صف استفاده کنید
یک راه سریع و آسان برای اینکه بازدیدکنندگان بلیط خود را دریافت کنند و ورود خود به پارک را ثبت کنند، از طریق کیوسک های فروش بلیت دیجیتال ساینیج است. در حین دسترسی، آنها همچنین می‌توانند زمان‌بندی سفر، ساعات تعطیلی، احتیاط‌های ویژه و پروتکل‌های ایمنی را در یک لحظه بررسی کنند. بله، شما می توانید همه اینها را در یک صفحه از کیوسک نمایش دهید. میدونی چیه؟

با این کار، می‌توانید بدون کاغذ از خدمات خرید بلیط پارک موضوعی خود استفاده کنید. بازدیدکنندگان می توانند کدهای QR را روی صفحه نمایش اسکن کرده و بلیط خود را دریافت کنند. آنها می توانند آنها را در دستگاه های تلفن همراه خود نگه دارند و هر زمان که لازم باشد آنها را نشان دهند. ساده!

همچنین می‌توان از صفحه‌های دیجیتال بزرگ برای نشان دادن وضعیت صف زنده و تخمین زمان انتظار برای صف‌های طولانی با استفاده از راه‌حل مدیریت صف دیجیتال استفاده کرد.

4. به عنوان راهنماهای راهیابی استفاده کنید
چالش برانگیزترین کار در یک پارک موضوعی چیست؟ چالش برانگیزترین کار این است که بدون از دست دادن مسیر یا گم شدن در چمنزار شلوغ به سمت هر نمایشگاه بروید.

حالا شما به زحمت و تلاشی که نیاز است مربوط می شوید، درست است؟ پارک های موضوعی می توانند از دیجیتال ساینیج برای ارائه کمک های بزرگ در اینجا استفاده کنند. دایرکتوری های دیجیتالی راهیابی برای بازدیدکنندگانی که در مورد خطرات ناوبری مضطرب می شوند مفید است.

کیوسک های دیجیتالی راه یاب با گرافیک های متحرک (فلش های متحرک، نشانگرهای قرمز چشمک زن، تابلوهای متحرک برای مکان های اصلی و غیره) می توانند به افراد کمک کنند تا مقصد خود را بدون سر و صدا پیدا کنند. می توانید گامی بلندتر بردارید و راه حل های راه یابی با صفحه نمایش لمسی را معرفی کنید و در صورت امکان با فناوری سه بعدی به بازدیدکنندگان خود کمک کنید.

همچنین می‌توانید به بازدیدکنندگان پارک موضوعی کمک کنید تا با استفاده از اسکن کد QR، دایرکتوری را از علامت دیجیتال روی دستگاه‌های تلفن همراه خود دانلود کنند. سپس با استفاده از GPS می توانند مقاصد خود را در حال حرکت پیدا کنند.

5. پیام های اضطراری را پخش کنید
پارک‌های تفریحی می‌توانند علائم دیجیتالی را در مکان‌های تعیین‌شده مستقر کنند تا به بازدیدکنندگان از پیش‌بینی‌های بلایایی مانند تگرگ یا گردباد هشدار دهند. برای مواقع اضطراری مانند آتش‌سوزی یا نشت گاز، می‌توانید با به‌روزرسانی سریع همه صفحه‌ها و پیام‌های اضطراری، مردم پارک را مطلع کنید.

اگر از یک نرم‌افزار پیشرفته دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی تمام صفحه‌های بزرگ داخل و خارج محوطه پارک با پیام هشدار فقط یک لحظه طول می‌کشد. به این ترتیب، می توانید یک اطلاعیه در مقیاس بزرگ ایجاد کنید و امنیت عمومی را با علائم دیجیتال در اولویت قرار دهید تا بدون ایجاد وحشت زیاد، بازدیدکنندگان را به سرعت تخلیه کنید.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *