دسته‌بندی نشده

5 مکان برای قرار دادن دیجیتال ساینیج در مدارس و موسسات آموزشی

دیجیتال ساینیج

5 مکان برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال ساینیج در مدارس و موسسات آموزشی

در گذشته موسسات آموزشی از تابلوهای اعلانات برای انتقال اطلاعات به دانش آموزان، معلمان، والدین و ذینفعان استفاده می کردند. اما، تابلوهای اعلانات به هم ریخته، اغلب با بروشورهای قدیمی، دانش‌آموزان امروزی که به دیجیتال هوشیار هستند را درگیر نمی‌کند.
در مقابل، 96 درصد از دانش آموزان متوجه علائم دیجیتال ساینیج  می شوند و محتوای آنها را به یاد می آورند. تابلوهای دیجیتال به سرعت جایگزین تابلوهای اعلانات کاغذی به عنوان کانال های ارتباطی موثر، جذاب و شفاف می شوند. مؤسسات آموزشی اطلاعات زیادی مانند برنامه های درسی، رویدادهای آینده، دستاوردهای دانش آموزان و هشدارهای اضطراری را بین دانش آموزان و کارکنان منتشر می کنند.

به این ترتیب، مدارس به رسانه‌های ارتباطی قوی برای جلب توجه مردم، نمایش اعلان‌ها در زمان واقعی و بهبود تصویر برند نیاز دارند. دیجیتال ساینیج  همه اینها و موارد دیگر را انجام می دهد، اما برای حداکثر تعامل باید صفحه نمایش ها را به صورت استراتژیک قرار دهید.

مکان های برتر برای تابلوهای دیجیتال آموزشی
مکان با تابلوهای دیجیتال کلیدی است. در حالت ایده‌آل، شما باید مناطق و فضاهایی پرترافیک را هدف قرار دهید که مخاطبان شما در آن‌ها وقت خود را در انتظار صرف می‌کنند. بهترین سایت ها برای دیجیتال ساینیج آموزشی عبارتند از:

1. کافه تریا مدرسه
تابلوهای منوهای دیجیتال منوی مدرسه را از طریق گرافیک های پر جنب و جوش، انیمیشن ها و تصاویر روشن زنده می کنند. در مدارسی که منو روزانه تغییر می‌کند، صفحه‌های دیجیتال ابزار ارزشمندی هستند تا همه را از گزینه‌های غذایی آگاه کنند.

برای این منظور، به نرم افزار دیجیتال ساینیج قدرتمند نیاز دارید تا منوی خود را برای هر روز هفته برنامه ریزی کند. این نرم افزار به طور خودکار منو را بسته به روز تغییر می دهد، بنابراین کارمندان مجبور نیستند آیتم های منو را به صورت دستی تغذیه کنند. تابلوهای منوی مدرسه نیز صف های کافه تریا را کوتاه می کند زیرا دانش آموزان همه چیز را می بینند.

در حال حاضر مدارس ابتدایی و دبیرستان در سراسر کشور برای مقابله با چاقی، تغذیه سالم را در بین دانش آموزان خود ترویج می کنند. در حال حاضر حدود 17 درصد از کودکان و نوجوانان چاق هستند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات تغذیه ای روی تابلوهای دیجیتال کافه تریا راهی عالی برای تشویق دانش آموزان به انتخاب غذاهای سالم تر است.

به عنوان مثال، یک سبزی یا میوه ستاره دار را توصیه کنید و مواد مغذی آن و نحوه کمک به بدن را فهرست کنید. صفحه نمایش های دیجیتال همچنین منابع غذایی کافه تریا را مشخص می کند، چه از باغ مدرسه و چه از فروشندگان مزرعه تا میز. علاوه بر این، جایگزین های سالم تری را برای انتخاب های غذایی محبوب مانند چیپس سیب به جای سیب زمینی سرخ کرده تبلیغ کنید.

علاوه بر منوها، تابلوهای کافه تریا دیجیتال عکس های مدرسه، رویدادهای برنامه ریزی شده، فعالیت های فوق برنامه و فیلم های سرگرم کننده را نمایش می دهند. از میم ها و کلیپ های خنده دار برای جلب توجه استفاده کنید زیرا اکثر دانش آموزان علاقه مند به رسانه های اجتماعی هستند.

2. راهروهای مدرسه

راهروهای مدرسه مناطق اصلی برای نصب تابلوهای دیجیتال در مدارس هستند تا دانش آموزان و اساتید را در حین حرکت در محوطه دانشگاه جذب کنند. یکی از مزایای عمده دیجیتال ساینیج آموزشی، ارائه اطلاعات راهیابی برای سهولت در جهت یابی است.

دانش آموزان و کارکنان جدیدالورود به سختی می توانند در محوطه های بزرگ مدرسه بدون علائم مناسب حرکت کنند. به طور سنتی، مدارس از علائم راه یاب ثابت برای هدایت ترافیک در محوطه دانشگاه استفاده می کردند. با این حال، مدیران مدرسه زمان زیادی را برای به‌روزرسانی دستی این علائم برای انعکاس تغییرات تلف کردند. با استفاده از علائم دیجیتال، با چند کلیک، افراد به بخش‌های مناسب،
سالن‌های سخنرانی و امکانات مدرسه فرستاده می‌شوند.

راهروهای مدرسه دارای ترافیک ثابتی هستند و آنها را به مکان‌های عالی برای برجسته کردن بازی‌های فوتبال آینده، جدول زمانی کلاس‌های درس، تقویم‌های مدرسه، تعطیلات و گالری‌های تصاویر تبدیل می‌کند. علاوه بر این، وب سایت مدرسه را به نمایش بگذارید و ارزش های خود را برای تقویت روحیه مدرسه تبلیغ کنید. شما می توانید محتوای تابلوهای دیجیتال را با آرم و رنگ های خود تزئین کنید تا
حس تعلق قوی در بین دانشجویان خود ایجاد کنید.

بسیاری از موسسات آموزشی که می‌خواهند روی تابلوهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، نگران زمان و منابعی هستند که در تهیه محتوا برای تابلوهای مدرسه وجود دارد. خوشبختانه، اکثر پلتفرم‌های نرم‌افزار دیجیتال ساینیج دارای برنامه‌های محتوایی هستند که محتوای مختلفی مانند اخبار، آب‌وهوا، فیدهای رسانه‌های اجتماعی، فهرست‌بندی رویدادها، تقویم، فیلم‌ها و گالری‌های تصاویر را نشان
می‌دهند.

3. اتاق استراحت

کارمندان برای استراحت و تعامل در اتاق استراحت جمع می شوند. اگر همچنان از علائم ثابت برای اطلاع رسانی به کارکنان در اتاق های استراحت استفاده می کنید، توانایی تابلوهای دیجیتال برای الهام بخشیدن و جذب مخاطبان را از دست خواهید داد. در حال حاضر، تنها 36٪ از کارگران در محل کار مشغول هستند، و یک اتاق استراحت ضعیف کمک چندانی به افزایش مشارکت کارکنان در موسسه
شما نمی کند.

نمایشگرهای دیجیتال اتاق استراحت کاربردهای زیادی برای ارتباط کارکنان دارند، مانند نمایش فیلم های آموزشی، ردیابی اهداف مدرسه و به روز رسانی اعلامیه های منابع انسانی. ایده عالی دیگر این است که دستاوردها و سالگردهای کارکنان را به رسمیت بشناسید.

همه دوست دارند به خاطر تلاش هایشان شناخته شوند. خوشبختانه، یک راه حل دیجیتال ساینیج، برجسته کردن دستاوردهای نمونه را بسیار آسان می کند. به عنوان مثال، مربی فوتبال را پس از یک بازی تاریخی با عکس های فوری از رویداد و نمایش اسلاید از تیم برنده برجسته کنید.

همچنین، مسابقه معلم هفته را اجرا کنید، جایی که نقاط عطف هر مربی و تأثیر آن بر مدرسه را جشن می گیرید. با تجلیل از دستاوردهای کارکنان، روحیه خود را تقویت می کنید و از نرخ نگهداری بهتر لذت می برید.

علاوه بر این، تابلوهای دیجیتال اتاق استراحت برای سرگرمی نیروی کار شما عالی هستند. معلمان شما سخت کار می‌کنند و ویدیوها، فیدهای رسانه‌های اجتماعی و فیلم‌ها به آنها کمک می‌کند تا در بقیه روز مدرسه انرژی بگیرند.

4. دایرکتوری ورودی

تابلوهای دیجیتال ورودی و لابی مدارس را مدرن می کند و اطلاعات مهمی را در اختیار دانش آموزان، والدین و بازدیدکنندگان قرار می دهد. به طور معمول، دانش آموزان جدید هنگام پیوستن به مدرسه جدید مضطرب هستند. بدون علائم خوب، چنین دانشجویانی در محوطه های بزرگ پرسه می زنند و به دنبال کلاس ها، خوابگاه ها و دپارتمان های مناسب می گردند.

برخی از مدارس مساحت یک شهر کوچک را دارند، به غیر از کل بال‌های سالن‌های سخنرانی، کتابخانه‌ها، مراکز ورزشی و آزمایشگاه‌هایی که دانش‌آموزان باید آنها را عرضی کنند. علاوه بر این، کلاس ها دائماً مکان خود را تغییر می دهند در حالی که مربیان اغلب کلاس ها را به تعویق می اندازند.

دایرکتوری های دیجیتال با نمایش لیست ها و به روز رسانی های بلادرنگ با این چشم انداز دائما در حال تغییر همگام هستند. کیوسک های تعاملی قابل توجه هستند زیرا به بازدیدکنندگان اجازه می دهند با نقشه های محوطه مدرسه تعامل داشته باشند.
به عنوان مثال، یک دانش آموز می تواند به سرعت کتابخانه یا محل دپارتمان مهندسی را بررسی کند و مسیرهای گام به گام را در تلفن خود دریافت کند. کیوسک های ورودی عملکردهای دیگری مانند اسکن شناسه دانشجویی، ثبت نام در کلاس ها یا فعالیت ها، یا پرداخت هزینه خرید را انجام می دهند.

دایرکتوری‌های دیجیتال راحتی بی‌نظیری را ارائه می‌دهند زیرا مدیران مدارس تغییرات کلاس را در زمان واقعی از هر کجا به‌روزرسانی می‌کنند. بر این اساس، دانش آموزان همیشه با برنامه های درسی و در دسترس بودن استاد به روز می شوند.

5. محوطه فضای باز پردیس

تابلوهای دیجیتال در فضای باز برای مدارس یک ابزار عالی برای تعامل با جامعه موسسه شما است. پیش از این، مدارس بروشورهایی را روی تابلوهای اعلانات در فضای باز چسبانده بودند تا رویدادها و ورودی ها را اعلام کنند و امکانات رفاهی را تبلیغ کنند. امروزه، موسسات آموزشی به تابلوهای پویا و چشم نواز نیاز دارند تا توجه افرادی را که به طور فزاینده ای توسط صفحه نمایش موبایل منحرف می
شوند، جلب کنند.

بنابراین، بسته به مخاطبان هدف خود، علائم دیجیتال را در مناطق مختلف فضای باز نصب کنید. برای مثال، تابلوهای فضای باز در پارکینگ مدرسه ابتدایی پیام‌های خوشامدگویی را برای والدین در مسیر کنفرانس نشان می‌دهند، در حالی که صفحه‌های دیجیتال نزدیک ورودی دانشگاه، برنامه‌های مدرک و کاردانی آن را ارتقا می‌دهند.

اگر می‌خواهید دانش‌آموزان جدید را جذب کنید، نمایشگرهای دیجیتالی شیک به عابران کمک می‌کنند تا موسسه شما را مدرن، با فناوری و نوآورانه درک کنند. علاوه بر این، دانشجویان بالقوه را با گواهینامه ها، فعالیت ها و فارغ التحصیلان مرکز خود تحت تاثیر قرار دهید.

مدارس به طور فزاینده ای از تابلوهای امتیاز دیجیتال برای افزودن هیجان به بیسبال، هاکی، فوتبال، چوگان و سایر رویدادهای ورزشی استفاده می کنند. از نمایشگرها برای نمایش تکرارهای فوری، جداول امتیازآور و نمایش اسلاید اعضای تیم استفاده کنید. علاوه بر این، فیدهای رسانه های اجتماعی را به صورت زنده پخش کنید و مخاطبان را تشویق کنید تا از هشتگ های خاص استفاده کنند تا
شانسی برای نمایش در نمایشگرهای پر جنب و جوش داشته باشند.

تابلوهای دیجیتال در فضای باز همچنین به عنوان یک پلت فرم درآمدزا عمل می کند زیرا می توانید تبلیغات شرکت های محلی را اجرا کنید. بسیاری از مدارس به دلیل هزینه‌ها در پذیرش تابلوهای دیجیتال مردد هستند، اما درآمد تبلیغات هزینه‌های نصب و نگهداری را جبران می‌کند.

از تابلوهای دیجیتال برای یک بدنه دانشجویی و هیئت علمی درگیر استفاده کنید
تابلوهای دیجیتال در مدارس ناوبری را بهبود می بخشد، ایمنی را ارتقا می دهد، ارتباطات داخلی را ساده می کند و درآمد ایجاد می کند. ساینیج دیجیتال آموزشی موارد استفاده زیادی دارد، مانند تابلوهای منوی دیجیتال که غذاهای سالم را به نمایش می گذارد. به‌علاوه، کیوسک‌های راه‌یابی ازدحام جمعیت را در راهروها و لابی‌ها کاهش می‌دهند در حالی که تابلوهای امتیاز دیجیتال امتیازات بازی را به
اشتراک می‌گذارند.

در اتاق استراحت کارکنان، تابلوهای دیجیتال درگیر و سرگرمی اساتید هستند و اطلاعیه های مهم را به اشتراک می گذارند. در نهایت، تابلوهای دیجیتال در مدارس سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای هر موسسه آموزشی مدرنی است که خواهان بهبود ارتباطات درون دانشگاهی است.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *