دسته‌بندی نشده

7 اشتباه هنگامی که از دیجیتال ساینیج استفاده میکنید.

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

بیایید در مورد بزرگ ترین اشتباهات مربوط به علائم دیجیتال ساینیج که می بینیم افراد پس از خرید یک سیستم مرتکب می شوند صحبت کنیم
اشتباه شماره 1
– نصب بیش از حد صفحه نمایشگرها
مهم نیست که پیام های شما چقدر عالی به نظر می رسند، هیچ کس نمی تواند آنها را در فاصله 20 متری در هوا ببیند. قبل از نصب صفحه نمایش خود، باید به ارتفاع صفحه و زوایای دید از طرفین فکر کنید تا مردم بتوانند متن شما را بخوانند. همچنین، اگر صفحه‌نمایش‌های تعاملی دارید، باید در جایی نصب شوند که افراد بتوانند به راحتی تا بالای صفحه را لمس کنند و باید دستورالعمل‌های ADA را برای افراد معلول و روی ویلچر در نظر بگیرید.

2 – تلاش برای انجام کارهای بیش از حد روی صفحه
: نرم افزار شما دارای گزینه های زیادی است، اما لازم نیست همه چیز را یکجا نشان دهید. به یاد داشته باشید که هدف شما ارائه اطلاعات است. اگر صفحه نمایش شما آنقدر پر باشد که بینندگان نتوانند چیزهای مختلفی را که به آنها می گویید انتخاب کنند، پیام شما ممکن است گم شود. بهتر است از ویژگی‌های مختلف در زمان‌های مختلف استفاده کنید تا افراد را به خود جذب کنید و آنها را علاقه مند نگه دارید.

3 – اجازه ندهید پیام ها کهنه شوند:
اگر چیزی را برای مدت طولانی در لیست پخش خود جا گذاشته اید چون آن را فراموش کرده اید، به احتمال زیاد مخاطبان شما نیز این کار را کرده اند. با نمایش محتوای جدید هر روز آن را تازه نگه دارید، و موارد را بیشتر برای دوره های زمانی کوتاه تر نشان دهید. محتوای جدید چیزی است که باعث می‌شود مخاطبان شما برگردند.

4 – به روز نشدن نرم افزار دیجیتال ساینیج
علاوه بر تازه نگه داشتن محتوا، باید نرم افزار مدیریت محتوای خود را نیز تازه نگه دارید. ویژگی‌های نرم‌افزار جدید به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را با کارایی بیشتری انجام دهید. و فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار سخت افزار را نیز به روز کنید.

5 – استفاده از صدا در جایی که نباید:
در مکان‌های عمومی مانند لابی‌ها، سالن‌ها یا کافه تریا، ممکن است بخواهید از صدا بر روی صفحه‌نمایش خود برای ویدیوها یا کانال‌های تلویزیونی که در حال پخش آن هستید استفاده کنید. به خصوص اگر زیاد تکرار شود – ممکن است در نهایت مخاطب خود را بیشتر از جذب آنها آزار دهید.

6 – فراموش کردن دعوت به اقدام
هر چیزی که منتشر می کنید: باید بیننده را وادار به انجام کاری کند – و آنها نمی توانند این کار را انجام دهند مگر اینکه به آنها بگویید چگونه. بنابراین مطمئن شوید که پیام‌های شما افراد را به جایی هدایت می‌کند که می‌توانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند یا اقدامات مورد نظر شما را انجام دهند.

7 – عدم انتشار سیاست ها
: شما همیشه افراد جدیدی خواهید داشت که می آیند و باید بدانند چگونه از سیستم دیجیتال ساینیج استفاده کنند. بنابراین هنگامی که آن را برای یک ماه یا بیشتر راه‌اندازی کردید، خط‌مشی‌ها را یادداشت کنید و در جایی قرار دهید که همه بتوانند آن‌ها را ببینند، مانند یک وب‌سایت. بنابراین من فقط در اینجا می‌گویم که شما باید دستورالعمل‌هایی داشته باشید تا همه درباره کارهایی که می‌توانند و نمی‌توانند با دیجیتال ساینیج شما انجام دهند، در یک صفحه باشند.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *