دسته‌بندی نشده

5 مکان براي ديجيتال ساینیج در موسسات دولتي

دیجیتال ساینیج

5 مکان برتر براي قرار دادن تابلوهاي دیجیتال ساینیج در موسسات دولتي
براي بسياري از مردم، بازديد از مؤسسات دولتي يک تجربه اعصاب خردکن است که با صف هاي طولاني، خدمات آهسته و راهروهاي گيج کننده مشخص مي شود معمولاً اکثر ادارات دولتي از يادداشت هاي کاغذي براي برقراري ارتباط با جامعه و کارکنان استفاده مي کنند. با اين حال، تابلوهاي اعلانات به هم ريخته اين تصور را تقويت مي کند که سازمان هاي دولتي قديمي هستند و در پذيرش فناوري جديد کند هستند. علاوه بر اين، اطلاعات مربوط به آگهي ها به سرعت منسوخ مي شود.

در تلاش براي اعلام به موقع، تأسيسات دولتي به طور فزاينده اي علائم ديجيتال را نصب مي کنند. مزاياي دیجیتال ساینیج در دولت بسيار زياد است، از جمله افزايش مشارکت جامعه، تسريع در ارائه خدمات، به روز رساني برند و تقويت ارتباطات داخلي. مکان براي تابلوهاي ديجيتال در دولت دفاتر دولتي داراي مناطق پرترافيک متعددي هستند که مکان هاي مناسبي را براي نمايشگرهاي ديجيتال ايجاد مي کنند. اين مکان‌ها را در زير کاوش کنيد:

1. خارج از دادگاه

دادگاه‌ها بايد برنامه‌هاي روزانه خود را با مهمانان و کارمندان به اشتراک بگذارند تا عمليات روان انجام شود. براي مثال، در نظر بگيريد که اگر بازديدکننده نتواند محل دادگاه مناسب را پيدا کند، چقدر گيج مي‌شود. معمولاً بازديدکنندگان دادگاه از کارکنان راهنمايي مي‌خواهند و به نيروي کار شما اجازه مي‌دهند به جاي تمرکز بر روي شغل، زمان زيادي را صرف هدايت جمعيت کنند.

دیجیتال ساینیج برنامه زمان‌بندي دادگاه را با اطلاعات اضافي مانند قاضي رئيس، اطلاعات وکيل و نوع جلسه نمايش مي‌دهند. براي اين منظور، نرم افزار دیجیتال ساینیج اطلاعات موردي را از پايگاه داده docket شما در فايل هاي JSON، CSV و XML بيرون مي کشد. سپس پلتفرم اين داده ها را در قالبي واضح و جذاب بر روي نمايشگرهاي ديجيتال سازماندهي مي کند. بنابراين، کارمندان شما نيازي به آپديت دستي صفحه نمايش ديجيتال ندارند.

در مرحله بعد، سيستم دیجیتال ساینیج نقشه‌هاي تسهيلات را نمايش مي‌دهد که بازديدکنندگان را به اتاق‌هاي مناسب راهنمايي مي‌کند و در نتيجه ازدحام کمتري ايجاد مي‌شود. علاوه بر اين، امکان نمايش مراحل ورود به صفحه نمايش ديجيتال روشن نيز تأخير را کاهش مي دهد.

به طور معمول، دادگاه ها داراي پروتکل هاي امنيتي و ايمني بسياري هستند که دکور مورد نظر را تجويز مي کنند. اگر مردم نتوانند رويه‌هاي ايست بازرسي يا فهرستي از اقلام ممنوعه در اين مرکز را ببينند، غوغا کردن ازدحام اجتناب‌ناپذير است. نمايشگرهاي ديجيتال با نمايش واضح فرآيندهاي امنيتي، فرآيندهاي ورود را سرعت مي بخشد و حجم کاري محافظان امنيتي را کاهش مي دهد.

در نهايت، تابلوهاي ديجيتال دادگاه باعث کاهش مصرف کاغذ و صرفه جويي در هزينه مي شود. هزينه هاي چاپ به سرعت در دادگاه ها و سازمان هاي دولتي با اعلان هاي روزانه افزايش مي يابد. با استفاده از تابلوهاي ديجيتال، کارکنان دادگستري مي توانند هر تعداد که دوست دارند از هر کجا تغيير دهند.

2. راهروها

صفحه نمايش ديجيتال راهرو به عنوان مرکز اطلاعات در ساختمان هاي بزرگ دولتي عمل مي کند. اغلب، مؤسسات از گستره خدمات ارائه شده توسط ادارات شهرداري، کلينيک هاي بهداشتي، کتابخانه ها و ساير ادارات دولتي بي اطلاع هستند. در مجموع، راه‌حل‌هاي ديجيتال ساینیج، اين شکاف دانش را با برجسته کردن خدمات آژانس در گرافيک‌ها و تصاوير رنگارنگ، پر جنب و جوش پر مي‌کنند.

از آنجايي که صفحه‌هاي ديجيتال 400 درصد بيشتر از پوسترهاي ثابت بازديد مي‌کنند، مي‌توانيد از آنها براي تبليغ سياست‌ها و ابتکارات جديد استفاده کنيد. به اين ترتيب، جامعه بيشتر درگير تلاش‌هاي شما مي‌شود، که درک آن‌ها از امکانات شما را بهبود مي‌بخشد.

اگر مي‌خواهيد مهمان‌هايتان را شگفت‌زده کنيد، ويدئو وال‌هايي را در نظر بگيريد که تصاويري بزرگ‌تر از حد معمول توجه را به خود جلب مي‌کنند. امکانات با ديوارهاي ويدئويي بي پايان است زيرا مي توانيد فيدهاي رسانه هاي اجتماعي را به اشتراک بگذاريد، نمايش اسلايد کارکنان را اجرا کنيد و به بازديدکنندگان در مورد مجوزها، کدهاي ساختماني، ماليات ها يا مجوزها آموزش دهيد.

داشبوردهاي ديجيتال راهرو نيز ابزار عالي براي انتشار هشدارهاي اضطراري در زمان واقعي هستند. علاوه بر اين، در صورت آب و هواي بد، تيرانداز فعال، آتش سوزي يا تهديد سلامتي، ادارات دولتي بايد به سرعت کارکنان و مهمانان را مطلع کنند و همه را به سمت ايمني راهنمايي کنند.

صفحه نمايش ديجيتال به عنوان يک ابزار واکنش اضطراري عمل مي کند که ايمني و سلامتي را ارتقا مي دهد. در صورت وقوع سيل و طوفان، اعضاي جامعه مي توانند براي اطلاعيه هاي بازيابي در مرکز شما جمع شوند.

3. دايرکتوري ورودي

کنترل ترافيک يکي از نگراني‌هاي اصلي براي تأسيسات بزرگ دولتي است، زيرا مردم مطمئن نيستند که به کجا بروند، در لابي‌ها و راهروها تجمع مي‌کنند. خوشبختانه، دايرکتوري هاي ورودي ديجيتال با فهرست کردن دفاتر و نشان دادن محل اتاق هاي کنفرانس، حمام و ساير امکانات اين مشکل را حل مي کنند.

عيب اصلي دايرکتوري‌هاي استاتيک، مشکل چاپ علائم جديد در هر بار تغيير است. سازمان‌هاي محلي، ايالتي و دولتي داراي مقامات منتخب زيادي هستند و تابلوهاي مناسب بايد همراه با تغييرات دفتر باشند تا سردرگمي در ميان شهروندان کاهش يابد. با سيستم مديريت محتوا، فقط وارد داشبورد مي‌شويد و نام‌ها، فهرست‌هاي دفتر، اطلاعات تماس و توضيحات را به‌روزرساني مي‌کنيد.

اگر مي‌خواهيد تجربه بازديدکنندگان را متحول کنيد، روي فهرست‌هاي صفحه لمسي سرمايه‌گذاري کنيد، که به مهمانان اجازه مي‌دهد با چيدمان‌هاي ساختمان تعامل داشته باشند. يک شبکه علامت چندزبانه به مهمانان اجازه مي دهد تا زبان فهرست را انتخاب کنند و امکانات شما را فراگير مي کند. راه‌حل‌هاي ديگر به بازديدکنندگان امکان مي‌دهد يک QR را روي علائم ديجيتال اسکن کنند و به فهرست‌هاي راهنما در حال حرکت دسترسي پيدا کنند.

4. لابي

دفاتر دولتي به دليل زمان انتظار طولاني و ارائه خدمات کند بدنام هستند. اين تصور منفي باعث مي‌شود مردم از رفتن به ادارات دولتي براي دريافت گواهينامه رانندگي، مجوزهاي تجاري و ساير اسناد وحشت داشته باشند. اما، تابلوهاي ديجيتال در دولت، لابي ها را مدرن مي کند، تصوير برند را بهبود مي بخشد، و آگاهي را براي خدمات دولتي به ارمغان مي آورد.

يکي از مزاياي اصلي تابلوهاي ديجيتال لابي کاهش زمان انتظار درک شده است. براي اين منظور، صفحه نمايش هاي ديجيتال اطلاعات سرگرم کننده اي مانند موزيک ويديوها را نمايش مي دهند.
5. راه يابي

دفاتر دولتي بزرگ مکان‌هاي شلوغي هستند که اعضاي جامعه از دويدن بين مکان‌ها و جستجوي مقام يا اداره مناسب نااميد مي‌شوند. معمولاً پذيرش و کارکنان مراقبت از مشتري در صف‌هاي طولاني غرق مي‌شوند و زمان کافي براي ارائه مسيرها ندارند. سيستم هاي راه ياب ديجيتال با ارائه کمک هاي راه ياب بر اين مشکل غلبه مي کنند.

راه‌هاي ابتکاري زيادي براي استفاده از راه‌يابي ديجيتالي وجود دارد، از جمله کيوسک‌هاي تعاملي که نقشه‌هاي بصري را براي مکان‌يابي دفاتر، امکانات رفاهي و بال‌ها به کار مي‌برند. بازديدکنندگان دفتر يا مقامي را که براي ديدن آمده اند جستجو مي کنند و مسيرهاي گام به گامي را دريافت مي کنند که ناوبري را آسان مي کند. علاوه بر اين، فناوري کد QR به افراد امکان مي دهد نقشه هاي ساختمان را در حال حرکت از تلفن خود دنبال کنند. اين کيوسک‌هاي راه‌يابي را در ورودي‌ها، راهروها، نزديک آسانسورها و ساير مکان‌هايي که جمعيت تجمع مي‌کنند قرار دهيد.

تابلوهاي ديجيتال در سازمان هاي دولتي: عصر جديدي در ارتباطات عمومي
ارتباطات در حکمراني حياتي است، اما سازمان‌هاي دولتي اغلب اشتباه مي‌کنند و در نتيجه باعث سردرگمي و بي‌اعتمادي در ميان اعضاي جامعه مي‌شود. ديجيتال ساينيج يک راه عالي براي آوردن ارتباطات عمومي به عصر ديجيتال است. اين فناوري در ادارات دولتي اشکال مختلفي دارد، مانند کيوسک هاي راه يابي، فهرست راهنماي ديجيتال، مدارک ديجيتال دادگاه و ديوارهاي ويدئويي. اگر نمي توانيد گزينه هاي خود را محدود کنيد، با کارشناسان ديجيتال ساينيج تماس بگيريد تا نيازهاي ارتباطي خود را شناسايي کرده و بهترين ها را پيشنهاد کنند.

برنا گستران دانش|نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *