برنا رسانه, دیجیتال ساینیج, مقاله

دیجیتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج ، که گاهی علامت الکترونیکی نیز نامیده می‌شود، به فناوری‌های نمایشی مانند دیوارهای LED یا دیوارهای ویدئویی، نمایشگرهای LCD برای نمایش واضح صفحات وب، ویدیوها، مسیرها، منوهای رستوران، پیام‌های بازاریابی یا تصاویر دیجیتال اشاره دارد.

دیجیتال ساینیج در تنظیمات مختلف – فضاهای عمومی، موزه‌ها، عرصه‌های ورزشی، کلیساها، ساختمان‌های دانشگاهی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فضاهای شرکتی و رستوران‌ها – برای ارائه مسیریابی، پیام‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات در فضای باز کار می‌کنند.

نمونه هایی از تابلوهای دیجیتال
دیجیتال ساینیج می تواند برای ارائه انواع اطلاعات شما در کسب و کارهای شما مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله میتوان به خدمات عمومی ، رستوران ها ، روابط عمومی فضاهای اداری و سازمانی، مراکز و مال های خرید و همچنین روابط عمومی اجتماعی و اعلام هشدارهای اورژانسی اشاره کرد . در ادامه به استفاده از دیجیتال ساینیج در فیلد های مختلف اشاره خواهیم کرد :

تبلیغات
نمایشگرهای علامت دیجیتال مکانی عالی برای ارائه تبلیغات برای محصولات، خدمات، رویدادها و فروش هستند. از آنجایی که صفحه‌های چندرسانه‌ای علاوه بر گرافیک‌های چرخشی، از ویدئو و انیمیشن استفاده می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای تابلوهای دیجیتال حاوی تبلیغات ثابت، نمایش محصول یا توصیفات ویدیویی را در خود جای دهند. تنظیمات خرده‌فروشی یکی از رایج‌ترین مکان‌هایی است که در آن تابلوهای دیجیتال را می‌بینید.

ارائه خدمات
در حالی که منوهای کاغذی یا نمایشگرهای ثابت هنوز رایج هستند، کسب و کارها می توانند خدمات ارائه شده خود را هنرمندانه در نمایشگرهای دیجیتال فهرست کنند. با تابلوهای دیجیتال، رستوران ها، سالن ها، اسپاها، تعمیرگاه های خودرو و استودیوهای تناسب اندام می توانند محتوا و اطلاعات چرخشی را روی دیوارها، پنجره ها یا یک صفحه دیجیتال خیره کننده ارائه دهند.

نقل قول های الهام بخش
دیجیتال ساینیج نباید یک تبلیغ باشد. شما می توانید با محتوای حاوی نقل قول های معروف به مشتریان بالقوه خود اطلاع دهید، سرگرم و الهام بخشید. با نقل قول های الهام بخش، می توانید ساینیج دیجیتال خود را جذاب تر کنید – که فوراً روحیه بازدیدکنندگان شما را بالا می برد. سازمان‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، موسسات سلامت و تندرستی و دفاتر باز می‌توانند از نقل قول‌های الهام‌بخش برای افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی دلپذیر استفاده کنند.

فرم ها و بازی های تعاملی
چه کسی گفته است که صفحه نمایش های دیجیتال فقط برای نمایش اطلاعات خاص باید به دیوار محدود شود؟ به کاربران اجازه کنترل و تعامل با آنها را بدهید. با تابلوهای دیجیتال تعاملی، کاربران می توانند محتوا را انتخاب کنند، بازی کنند و حتی در خبرنامه های ایمیل مشترک شوند. به این ترتیب، می توانید اطلاعات کلیدی (که می توانید برای بازاریابی خود از آنها استفاده کنید) از مهمانان جمع آوری کنید.

جریان ها و اخبار رسانه های اجتماعی

با تابلوهای دیجیتال یکپارچه رسانه های اجتماعی، دنیای آنلاین را وارد دفتر کنید. صفحه‌ها را با فیدهای فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام خود همگام‌سازی کنید و یادداشت‌های هشتگ را به شکل هنرمندانه‌ای تنظیم کنید تا برند خود را به دنیای واقعی سوق دهید. طرفداران فرصتی برای مشاهده مشارکت آنها در زمان واقعی پیدا می کنند و محتوای شما به منبع اطلاعاتی مورد استقبال تبدیل می شود.

برنا گستران دانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *