دسته‌بندی نشده

کاهش زمان‌های صف در فروشگاها با دیجیتال دیجیتال

دیجیتال ساینیج

با توجه به دیجیتال ساینیج، نمایشگرهای دیجیتال زمان انتظار درک شده را تا 35 درصد کاهش می دهند. کاهش زمان انتظار درک شده بسیار مهم است. یک نظرسنجی توسط زمان از دست دادن 75٪ از مشتریان به دلیل زمان انتظار گزارش داد. به طور خلاصه، کاهش زمان انتظار بسیار مهم است. روش های بسیاری وجود دارد که فروشگاه های خرده فروشی در تلاش برای کاهش زمان انتظار از آنها استفاده کرده اند.

یکی از نمونه‌ها اجرای خودبازپرداخت‌ها بوده است. خودبازپرداخت در چند وقت اخیر منفجر شده است. خریداران می‌توانند به‌جای اینکه در صفی با سرعت حلزون منتظر بمانند، می‌توانند از صندوق‌های پرداختی خود خارج شوند. این امر در کاهش زمان صف، به ویژه برای خریدارانی که اقلام کمتری دارند، بسیار موثر بوده است.

صفحه نمایش های دیجیتال ساینیج راه دیگری است که مغازه ها با صف های مخوف مبارزه می کنند. با استفاده از صفحه نمایش، فروشگاه ها می توانند خریداران را با تبلیغات، ویدیوها، اخبار زنده و فیدهای رسانه های اجتماعی سرگرم کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، ساینیج دیجیتال می تواند زمان های صف درک شده را بیش از یک سوم کاهش دهد. در نتیجه، این می تواند مزایای زیادی از نظر مشتری ارائه دهد
تابلوهای دیجیتال ساینیج داخل فروشگاه برای فروشگاه های اسباب بازی عالی است، اکنون آنها در فروشگاه هستند، می توانید محصولات را تبلیغ کنید، فرآیندهای فروش را کارآمدتر کنید، قیمت ها را به طور موثرتر به روز کنید و مشتریان خود را به بازگشت نگه دارید.

اهمیت تداوم تعامل و ارائه نقاط تماس و ارائه نقاط تماس برای مشتریان پس از ورود به فروشگاه.

افزایش تعامل مشتری به بهبود زمان اقامت کمک می کند. در نتیجه، این شانس فروش را افزایش می دهد – یعنی هر چه مشتری مدت بیشتری در فروشگاه بماند و محصولات را ببیند، شانس خرید بیشتری دارد.

افزایش زمان اقامت در خط مقدم بسیاری از صاحبان فروشگاه های خرده فروشی است. بسیاری از تکنیک ها حول حواس ما می چرخند: بویایی، لامسه، صدا، بینایی و چشایی. در اینجا نحوه استفاده خرده فروشان از حواس مشتری برای افزایش زمان ماندگاری آمده است:

بو: بوی بد مشتریان را از خود دور می کند. بوهای خوب باعث ماندگاری آنها می شود. خرده‌فروشان اغلب از گل‌ها، عطرها یا اسپری‌های خوش‌بو استفاده می‌کنند تا بوی دلپذیر مغازه را ایجاد کنند. در نتیجه، مشتریان از هوای تازه قدردانی می کنند و احتمالاً مدت طولانی تری باقی خواهند ماند.

صدا: پخش موسیقی مناسب می تواند به ارتقای تجربه مشتری کمک کند. به جای سکوت یا پچ پچ های مداوم، می توان با موسیقی خوش صدایی از مشتریان استقبال کرد. انتخاب موسیقی متناسب با مضامین یا آرامش مشتریان شما راهی عالی برای افزایش زمان اقامت و به نوبه خود فروش است.

طعم و مزه: برخی از فروشگاه ها اغلب برای جذب مشتریان یا ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی، خوراکی های شیرین دارند.

لمس: توانایی در نگهداری فیزیکی یک محصول می تواند یک نقطه فروش بزرگ باشد. طبق گزارش هاوارد بیزینس ریویو، مشتریانی که محصولی را در اختیار داشتند، 43 درصد بیشتر از آنهایی که نداشتند، مایل بودند روی آن سرمایه گذاری کنند. برای فروشگاه های اسباب بازی، داشتن منطقه ای که والدین و کودکان می توانند اسباب بازی ها را امتحان کنند، می تواند یک پیروزی بزرگ باشد.

دید: هنگام بازاریابی محصولات در فروشگاه اسباب بازی، بینایی بسیار مهم است. در داخل فروشگاه، این یک محیط بسیار رقابتی است. تولیدکنندگان بی‌شماری برای انتخاب اسباب‌بازی‌هایشان بر رقبایشان رقابت می‌کنند. به همین دلیل است که یک چیدمان بصری جذاب، نمایشگرهای چشم نواز کف مغازه و صفحه نمایش های چشم نواز ارائه می دهد.
تابلوهای نقطه فروش برای فروشگاه های اسباب بازی دیجیتال ساینیج  منجر به افزایش 31.8٪ در فروش کلی و افزایش 32.8٪ از خریداران تکراری  می شود.

نقطه فروش چیست؟ دستگاه پز نقطه خرید است که در آن تراکنش خرده‌فروشی تکمیل می‌شود (تصویر یا تسویه حساب).

دیجیتال ساینیج یک راه عالی برای افزایش فروش و جلب علاقه مشتریان در دستگاه پزاست. مشتریان در حال حاضر در حال خرید هستند، بنابراین اکنون مکانی عالی برای تبلیغ اقلام اضافی برای افزایش ارزش سبد آنها است.

برندسازی را اجرا کنید – لوگوی خود را پشت سر بگذارید.
تبلیغات تبلیغاتی – افزایش آگاهی از فروش و تبلیغات فروشگاه. اگر فروش «یکی بخر، نصف قیمت بگیر» دارید و مشتری از آن مطلع می شود. در نتیجه، آنها ممکن است تمایل بیشتری به خرید محصولات دیگر داشته باشند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *